دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم جدید فرنچایز “Texas Chainsaw” در دست ساخت است

thumbnail

براساس گزارشات تازه منتشر شده، فیلم جدیدی از فرنچایز "Texas Chainsaw Massacre" در دست ساخت است. به گزارش وبسایت «بلادی دیسگاستینگ»، «فد آلوارز» کارگردان فیلم‌های "Don’t Breath" و نسخه ریمیک فیلم "Evil Dead" به عنوان تهیه کننده به این پروژه اضافه شده است.

این فرنچایز برای اولین بار در سال 1974 و توسط «توبی هوپر» ساخته شد و پس از آن هفت فیلم دیگر در دنیای این مجموعه ساخته شدند که برخی از آنها دنباله و برخی دیگر از لحاظ داستانی و زمان رخ دادن اتفاقات پیش در‌آمد محسوب می‌شدند که آخرین آن به سال 2018 و فیلم "Halloween" بازمی‌گردد. گفتنی است که پیش از اکران فیلم "Leatherface" در سال 2017، «کیم هنکل» نویسنده و کارگردان فیلم "The Next Generation" دیگر فیلم این فرنچایز در سال 1994، امتیاز ساخت فیلم‌های آینده این مجموعه را به دست آورد اما به گزارش وبسایت «بلادی دیسگاستینگ» وی اخیرا این قرارداد را به پایان رسانده و دو استودیوی «لجندری» و «یونیورسال» هم‌اکنون به دنبال ساخت دنباله‌ای مستقیم بر فیلم اول این مجموعه هستند.

سوال اصلی‌ای که هم‌اکنون در مورد آینده این فرنچایز وجود دارد این است که چه کسی کارگردانی فیلم جدید آن را برعهده خواهد داشت؟ آیا «فد آلوارز» همانطور که توانست فیلم "Evil Dead" را باموفقیت بازسازی کند، برای احیای فرنچایز "Texas Chainsaw" نیز به پشت دوربین خواهد رفت یا شخص دیگری امر کارگردانی را انجام خواهد داد؟

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام