دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«فین ویت‌راک» و «زوئی چائو» به فیلم “Long Weekend” پیوستند

thumbnail

به گزارش وبسایت «هالیوود ریپورتر»، «فین ویت‌راک» و «زوئی چائو» به فیلم درام "Long Weekend" پیوسته‌اند که کارگردانی و نگارش فیلملنامه آن را «استیو بازیلونی» برعهده دارد. از دیگر بازیگران این پروژه می‌توان به «دیمون وینس جونیور»، «کیسی ویلسون»، «وندی مک‌لندن کاوی» و «جیم راش» اشاره کرد. ویت‌راک ایفاگر نقش یک نویسنده سخت‌کوش خواهد بود که زنی مرموز با بازی چائو به صورت ناگهانی وارد زندگی او می‌شود. وینس جونیور و ویلسون در نقش دوستان او حضور دارند و راش به‌عنوان رئیس او به‌ایفای نقش خواهد پرداخت.

گفتنی است که «دیمون وینس جونیور» و «کیسی ویلسون» پیش از این در سریال "Happy Endings" محصول شبکه «ABC» سابقه همکاری با یکدیگر را داشته‌اند. «دینا باریلار» از جانب «فیفتی سونت استریت پروداکشنز»، «لائورا لوییز» از جانب «ریبل مدیا» به‌همراه «سم بیسبی» و «تئودورا دانلپ» ازجانب «پارک پیکچرز» و «جس جیکوبز» و «آئودری روزنبرگ» از «اینویزیبل پیکچرز» تهیه کنندگان این پروژه هستند.

«فین ویت‌راک» که اخیر برای بازی در "American Crime Story" ساخته‌ی «رایان مورفی» نامزد دریافت جایزه «امی» شد، به‌زودی در فیلم "Judy" دیده‌ خواهد شد. «زوئی چائو» نیز در پروژه فیلم "Downhill" با «ویل فرل» و «جولیا لوییز دریفس» هم‌بازی خواهد شد و در سریال "Living With Yourself" محصول شبکه «نتفلیکس» بازی خواهد کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام