دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بیل اسکارشگرد از پروژه فیلم ‘’The Northman’’ کناره گیری کرد

thumbnail

پروژه بعدی رابرت اگرز (Robert Eggers) کارگردان فیلم ‘’The Lighthouse’’، فیلم ‘’The Northman’’ خواهد بود که داستانی با محوریت انتقام را در عصر وایکینگ‌ها به مخاطب خود ارائه خواهد کرد. درماه اکتبر 2019 اعلام شد که بیل اسکارشگرد (Bill Skarsgard) به همراه برادرش الکساندر اسکارشگرد (Alexander Skarsgard) به جمع بازیگران این فیلم پیوسته‌اند و مخاطبین سینما سرانجام می‌توانند شاهد اولین فیلم مشترک این دو برادر باشند.

حال در جریان مصاحبه اخیر وبسایت کولایدر با بیل اسکارشگرد، مشخص شد که این بازیگر به دلیل بهم ریختگی ایجاد شده در برنامه کاری‌اش از حضور در فیلم ‘’The Northman’’ کناره گیری کرده است. اسکارشگرد در این باره افزود:
«خیر، متاسفانه من دیگر در این پروژه حضور ندارم. با شروع بیماری COVID-19، تنظیم برنامه کاری‌ام به یک کابوس تبدیل شده بود. عدم امکان حضور در این پروژه واقعا مایه تاسف است. اگرز یکی از بهترین فیلم‌سازهای حال حاضر است و کار کردن با برادرم نیز می‌توانست به یک اتفاق بزرگ بدل شود. من نمی‌خواهم در مورد از بین رفتن شانس همکاری با برادرم صحبت کنم چراکه این موضوع شدیدا سبب ناراحتی من می‌شود.»

علاوه بر الکساندر اسکارشگرد، حضور نیکول کیدمن (Nicole Kidman) بازیگر برنده جایزه اسکار، ویلم دافو (Willem Dafoe) و آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) در این فیلم تایید شده است. گفتنی است که نگارش فیلمنامه این فیلم با همکاری رابرت گرز و یک نویسنده ایسلندی به نام ژان (Sjo’n) صورت گرفته است.

هنوز تاریخ مشخصی برای اکران فیلم ‘’The Northman’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام