دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تصویر جدیدی از پشت صحنه سریال ‘’Loki’’ منتشر شد

thumbnail

انتشار تصویر جدید از پشت صحنه سریال ‘’Loki’’ که یکی از سریال‌های مشترک و مورد انتظار استودیو مارول و شبکه دیزنی پلاس است، از احتمال شروع مجدد مراحل فیلمبرداری این سریال خبر می‌دهد. تام هیدلستون (Tom Hiddleston) برای نزدیک به یک دهه است که در نقش شخصیت لوکی و در دنیای سینمایی مارول حضور داشته است.

پس از اکران فیلم ‘’Avengers: Infinity War’’ بسیاری از مخاطبین گمان می‌کردند که خط داستانی شخصیت لوکی برای همیشه به پایان رسیده است، با این حال وی با بازگشت در فیلم ‘’Avengers: Endgame’’ وارد ماجراهای تازه‌ای شد که مشخصا می‌تواند طرفداران این شخصیت و دنیای مارول را راضی نگه دارد. در این سریال تام هیدلستون ایفاگر نقش لوکی در یک دنیای موازی خواهد بود که توانسته در سال ۲۰۱۲ از دست گروه انتقام جویان در شهر نیویورک رهایی یابد.

شروع پخش سریال لوکی از طریق شبکه استریم دیزنی پلاس برای سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود و فیلمبرداری آن از اوایل سال جاری آغاز شد که با شروع بحران ویروس COVID-19 همه چیز تغییر پیدا کرد. حال امروز به لطف صفحه اینستاگرامی Atlanta-Filming تصویر جدیدی از پشت صحنه این سریال منتشر شده است که خبر از احتمال آغاز مراحل فیلمبرداری این عنوان می‌دهد. اگرچه که تصویر منتشر شده چندان جذابیتی را برای طرفداران ندارد اما تصدیقی برای شروع کار تیم سازنده روی پروژه ساخت آن است.

شبکه دیزنی پلاس علاوه‌بر ساخت سریال ‘’Loki’’، ساخت سریال ‘’The Falcon and the Winter Soldier’’ را نیز در دست دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9Racoon آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

این عکس الان کجای پشت صحنه سریال هست؟؟

Racoon
کاربر

چه شود

Racoon
کاربر




فیلم های بزودی

کانال تلگرام