دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم ‘’Star Wars: Empire Strikes Back’’ مجددا اکران خواهد شد

thumbnail

در 40مین سالگرد اکران فیلم ‘’Star Wars: Empire Strikes Back قرار است که به منظور بزرگداشت این اتفاق، فیلم مذکور مجددا اکران شود. این فیلم را می‌توان یکی از محبوب‌ترین فیلم‌ها در دنیای این فرنچایز دانست که تصمیمات مهم شخصیت‌های مختلف داستان و پایان بندی متفاوت آن سر و صدای زیادی را در آن زمان به پا کرد.

حال امروز براساس توییت منتشر شده توسط حساب رسمی ‘’Star Wars’’ در شبکه اجتماعی توییتر، می‌دانیم که این فیلم پنج روز دیگر و در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر ۱۳۹۹) به روی پرده خواهد رفت. این صفحه همچنین ضمن اعلام خبر اکران مجدد این فیلم، پوستری جدیدی را نیز از این عنوان منتشر کرده است.

تصمیم اکران مجدد فیلم ‘’Star Wars: Empire Strikes Back’’ در حالی گرفته شده است که طی هفته‌های اخیر اکثریت مارکت‌های مهم سینما بسته بوه‌اند و فیلم‌هایی همچون فیلم ‘’Tenet’’ نتوانستند فروش چندان خوبی را تجربه کنند؛ همچنین در پی شکست تجاری فیلم‌هایی که در طی مدت اخیر روی پرده رفته‌اند، کمپانی‌هایی نظیر وارنر برادرز نیز اکران فیلم‌های مورد انتظار خود مانند فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ را به تعویق انداختند. از این رو اکران مجدد یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های ‘’Star Wars’’ در این بازه زمانی حرکت چندان هوشمندانه‌ای از جانب استودیو لوکاس فیلم محسوب نمی‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
HoHi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
HoHi
کاربر

خدایا بسه دیگه :l




فیلم های بزودی

کانال تلگرام