دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بحران سینما همچنان ماندگار است

thumbnail

گزارش باکس آفیس – ۳۱ شهریور

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، این روزها سینما حال خوبی را تجربه نمی‌کند و فروش آثار مختلفی که در حال اکران هستند، چندان موفق نیست و به غیر از فیلم ‘’Tenet’’ تمامی آثار در حال اکران را می‌توان یک شکست تجاری بزرگ برای استودیوهای سازنده و کمپانی‌های ناشر در نظر گرفت؛ از همین جهت نیز این روزها کمپانی‌های بزرگ فیلم سازی نظیر وارنر برادرز یا دیزنی در حال به تعویق انداختن اکران فیلم‌های خود هستند تا از وضعیت بحرانی حال حاضر مارکت خود و آثارشان را در امان نگه دارند.

مطابق پیش بینی‌ها این هفته نیز ساخته جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) توانست در جایگاه اول جدول باکس آفیس داخلی ایالات متحده قرار گیرد. این فیلم در هفته گذشته تنها 4.7 فروش داشته و فروش کلی آن در ایالات متحده از مرز 36 میلیون دلار عبور کرده است، اما فروش کلی این عنوان در مارکت بین المللی در مقایسه با ایالات متحده بسیار بهتر بوده است چراکه فروش این فیلم در کشور چین هم‌اکنون از مرز ۶۰ میلیون دلار عبور کرده و در کشورهایی نظیر کره جنوبی نیز فروش ۱۲ میلیون دلاری را به همراه داشته است.

در جایگاه دوم این هفته فیلم ‘’The New Mutants’’ قرار دارد که با وجود گذشت چهار هفته از اکران آن هنوز نتوانسته مانع از تبدیل شدن خود به یک شکست تجاری شود. این فیلم در هفته گذشته 1.6 میلیون دلار فروش داشت و فروش کلی آن در ایالات متحده هم‌اکنون 17.7 میلیون دلار است. این فیلم که با بودجه ۶۷ میلیون دلاری تولید شده و هزینه‌های گزافی نیز صرف کمپین‌های تبلیغاتی آن شده است، همانند آخرین فیلم از فرنچایز ‘’X-Men’’ که سال گذشته تحت عنوان ‘’The Dark Phoenix’’ به روی پرده رفت، در جلب نظر مخاطبین و منتقدین ناکام ماند و احتمالا خیلی زود شاهد عرضه زودتر از موعد آن به صورت دیجیتال خواهیم بود.

جدول باکس آفیس این هفته یک ورودی تازه دارد و آن فیلم ‘’Infidel’’ است. این فیلم در اولین هفته اکران خود توانست با اکران در 1724 سالن سینما به 1.5 میلیون دلار فروش در مارکت شکست خورده ایالات متحده دست یابد. سیروس نورسته (Cyrus Nowrasteh) کارگردان این فیلم است و جیم کاویزل (Jim Caviezel)، کلودیا کاروان (Claudia Karvan) و علی قاسم (Aly Kassem) بازیگران این فیلم هستند.

فیلم ‘’Unhinged’’ در این هفته یک رتبه تنزل داشت و در جایگاه چهارم قرار گرفت. راسل کرو (Russell Crowe) ایفاگر نقش اصلی این عنوان است و فروش کلی آن در ایالات متحده هم‌اکنون از مرز 15.7 میلیون دلار عبور کرده و در ششمین هفته اکران خود با اکران در ۲۳۲۴ سالن سینما و افت 14.3 درصدی نسبت به هفته گذشته تنها 1.3 میلیون دلار فروش داشته است.

در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته فیلم ‘’The SpongeBob Movie: Sponge on the Run’’ قرار دارد که پس از یک هفته غیبت، مجددا به جمع پنج فیلم پرفروش این هفته مارکت داخلی ایالات متحده بازگشته است. با این حال فروش این عنوان در هفته گذشته تنها ۲۱۰ هزار دلار بوده است که عملا ناامید کننده محسوب می‌شود. فروش کلی این فیلم هم‌اکنون 4.21 میلیون دلار است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام