دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جیانکارلو اسپوزیتو جزییات جدیدی را از آینده سریال ‘’The Mandalorian’’ منتشر کرد

thumbnail

شب گذشته و در جریان مصاحبه‌های انجام شده پیش از شروع مراسم امی ۲۰۲۰، از جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) که برای بازی در هر دو سریال ‘’The Mandalorian’’ و ‘’Better Call Saul’’ نامزد دریافت جایزه شده بود، سوالاتی در مورد فصل جدید سریال ‘’The Mandalorian’’ پرسیده شد که وی نه تنها در مورد فصل دوم آن جزییات تازه‌ای را منتشر کرد، بلکه به صورت اتفاقی ساخت فصل‌های سوم و چهارم این سریال را نیز تایید کرد.

«فصل بعدی سریال ‘’The Mandalorian’’ بسیار سرگرم کننده خواهد بود چراکه شما متوجه قدرت واقعی شخصیت بیبی یودا و ذات حقیقی وی خواهید شد. شما همچنین در این فصل راهی سفری برای کشف ریشه‌های Darksaber می‌شوید. در جریان این فصل صحنه‌های دراماتیک گوناگونی برای شما به تصویر کشیده خواهد شد. ما در کهکشانی زندگی می‌کنیم که بسیار بزرگ است و چیزهای زیادی را برای کشف کردن در خود جای داده است. من فکر می‌کنم که این تازه شروع راه این سریال است و شما در جریان فصل‌های سوم و چهارم به پاسخ سوالات خود خواهید رسید.»

چندی پیش نیز شبکه استریم دیزنی پلاس از اولین تریلر رسمی فصل دوم این سریال رونمایی کرد. علاوه‌بر جیانکارلو اسپوزیتو، پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، کارل ودرز (Carl Weathers)، جینا کارانو (Gina Carano)، امید ابتهی (Omid Abtahi) و ورنر هرزوگ (Werner Herzog) دیگر بازیگران این سریال هستند.

جان فاورو (Jon Favreau) و دیو فیلونی (Dave Filoni) همچنان به عنوان تهیه کننده در پروژه این سریال حضور دارند. براساس اعلام شبکه سازنده، فصل دوم این سریال در تاریخ 30 اکتبر (9 آبان 1399) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام