دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

هنری کویل در فیلمبرداری های مجدد ‘’The Snyder Cut’’ حضور نخواهد یافت

thumbnail

روز گذشته اعلام شد که پروسه فیلمبرداری‌‌ جدیدی برای نسخه اسنایدر کات فیلم ‘’Justice League’’ صورت خواهد گرفت. باتوجه به گزارش منتشر شده توسط وبسایت هالیوود ریپوتر، انتظار می‌رفت که در جریان این فیلمبرداری‌های مجدد ستارگانی نظیر بن افلک (Ben Afleck) به عنوان بتمن، گال گدوت (Gal Gadot) به عنوان واندروومن، هنری کویل (Henry Cavil) ‌به عنوان سوپرمن و ری فیشر (Rey Fisher)‌ به عنوان سایبورگ در نقش‌های خود بازگردند. در این گزارش همچنین ذکر شده بود که مراحل فیلمبرداری مجدد این فیلم در ماه اکتبر و به مدت یک هفته انجام خواهد شد.

حال امروز براساس مصاحبه‌ای که وبسایت کولایدر با هنری کویل داشته است، به نظر می‌رسد که تمامی بخش‌های گزارش منتشر شده به جز بخش مربوط به حضور هنری کویل در پروسه فیلمبرداری‌های مجدد این فیلم صحت داشته‌اند. کویل در این مورد مطالب زیر را اذعان داشته است:

«من هیچ چیز اضافه‌ای را فیلمبرداری نمی‌کنم چون همه چیز خیلی وقت پیش انجام شده است. مشخصا من نمی‌دانم که همه چیز چطور قرار است که دچار تغییر یا تکامل شود اما هیچ شکی وجود ندارد که مدت زمان نسخه جدید این فیلم و اتفاقاتی که در جریان آن رخ خواهد داد، می‌تواند سبب ایجاد تغییر بسیاری در مقایسه با فیلم اصلی شود؛ چهار سال از پروسه تولید فیلم ‘’Justice League’’ گذشته است و من همانند طرفداران تنها نظاره‌گر نسخه جدید این فیلم خواهم بود.»

هنری کویل هم‌اکنون در شهر لندن مشغول فیلمبرداری فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’ برای شبکه استریم نتفلیکس است و از آنجایی که تنها ۱۴ روز از حضور وی در کشور انگلستان می‌گذرد و کل دنیا در بحران ویروس COVID-19 قرار دارد، می‌توان از عدم بازگشت او به ایالات متحده و حضور در پروسه فیلمبرداری‌های مجدد نسخه اسنایدر کات فیلم ‘’Justice League’’ مطمئن بود.

نسخه اسنایدر کات فیلم ‘’Justice League’’ سال آینده و در قالب چهار قسمت یک ساعته از طریق شبکه استریم HBO Max منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام