دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

از عنوان و پوستر رسمی فیلم جدید ام. نایت شامالان رونمایی شد

thumbnail

ام. نایت شامالان (M. Night Shyamalan) کارگردان برجسته سینما به تازگی از پوستر و عنوان رسمی فیلم جدید خود در شبکه اجتماعی توییتر رونمایی کرده است. براساس تصویر منتشر شده، می‌دانیم که ساخته جدید او ‘’Old’’ نام دارد و اگر به اکران زود هنگام این اثر امید دارید، باید متذکر شویم که این عنوان در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) به روی پرده خواهد رفت بنابراین تنها باید امیدوار باشیم که بحران ویروس COVID-19 تا آن زمان کاملا از بین رفته یا به صورتی باشد که تاثیری را در روند اکران فیلم نگذارد.

گیل گارسیا برنال (Gael Garcia Bernal) به همراه ویکی کریپس (Vicky Krieps)، الکس ولف (Alex Wolff)، توماسین مکنزی Thomasin McKenzie)، آرون پیر (Aaron Pierre)، ابی لی (Abbey Lee)، امون الیوت (Emun Elliott) و کن لیان (Ke Leung) ستارگان این فیلم محسوب می‌شوند.

اگر با روال کاری ام. نایت شامالان آشنایی داشته باشید، مشخصا می‌دانید که وی با استودیوهایی که به انتشار جزییات زیاد یا تصاویر مختلف از آثار علاقه دارند، همکاری نمی‌کند و شخصا بودجه ساخت فیلم‌هایش را تقبل می‌کند که معمولا نیز آثار وی با بودجه‌های اندکی تولید و منتشر می‌شوند؛ برای مثال می‌توان به این موضوع اشاره داشت که هزینه ساخت پروژه‌هایی نظیر فیلم ‘’Glass’’، فیلم ‘’The Visit’’ و فیلم ‘’Split’’ در مجموع ۳۵ میلیون دلار بوده است و درآمد حاصل از فروش آنها به بیش از ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.

این کارگردان همچنین دقایقی قبل ازعان داشته است که فیلمنامه این فیلم با الهام از یک رمان فرانسوی ‘’Sandcastle’’ نوشته پیر اسکار لوی (Pierre Oscar Levy) نوشته خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام