دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سینما همچنان در مرگ تدریجی به سر می برد

thumbnail

گزارش باکس آفیس – ۷ مهر

فیلم ‘’Tenet’’ که در این روزهای افول سینما همچنان یکه تاز جدول باکس آفیس است و با اختلاف بسیار زیاد نسبت به دیگر رقبا در صدر لیست فیلم‌های پرفروش هر هفته قرار می‌گیرد، در چهارمین هفته اکران خود در مارکت ایالات متحده با 27.7 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته و اکران در ۲۸۵۰ سالن سینما تنها 3.4 میلیون دلار فروش داشت تا مجموع فروش کلی این فیلم در این کشور به 41.2 میلیون دلار برسد.

فروش این فیلم در مارکت بین المللی اما کمی متفاوت‌تر است و سود بیشتری را برای استودیو سازنده و کمپانی ناشر به همراه داشته است. در آخرهفته گذشته این عنوان در ۵۶ مارکت مختلف اکران شد و فروش آن از مرز 15.8 میلیون دلار عبور کرد. فروش کلی این فیلم در مارکت بین المللی هم‌اکنون ۲۴۲ میلیون دلار است که خبر از عملکرد ضعیف مارکت ایالات متحده در این روزها می‌دهد؛ ناگفته نماند که بخش گسترده‌ای از مارکت داخلی این کشور نظیر شهرهای نیویورک و لس آنجلس بسته است و مخاطبین نمی‌توانند به سینماهای واقع در این شهرها بروند.

فیلم ‘’The New Mutants’’ محصول مشترک دو کمپانی فاکس قرن بیستم و دیزنی در هفته‌ای که گذشت تنها 1.4 میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش این عنوان در مارکت داخلی ایالات متحده هم‌اکنون به 19.4 میلیون دلار رسیده است. فروش این اثر در مارکت بین المللی نیز نسبت به هفته گذشته بسیار کاهش یافته و در کشورهایی نظیر مکزیک و انگلستان با 2.8 و 2 میلیون دلار فروش، بیشترین میزان فروش را تجربه کرده است. این فیلم در تاریخ ۲۲ اکتبر (۱ آبان ۱۳۹۹) در کشور چین اکران می‌شود و باید دید که آیا مارکت قوی این کشور قادر به نجات این فیلم خواهد بود یا خیر.

فیلم ‘’Unhinged’’ در جریان این آخرهفته با اکران در ۲۱۸۲ سالن سینمای مختلف فروش یک میلیون دلاری را تجربه کرد و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. فروش کلی این فیلم در ایالات متحده از مرز 17.1 میلیون دلار عبور کرده است.

همانطور که چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد، به مناسبت فرا رسیدن ۴۰مین سالگرد اکران فیلم ‘’Star Wars: The Empire Strikes Back’’ این فیلم مجددا به روی پرده‌های نقره‌ای سینما رفت و توانست در کمال تعجب بین پنج فیلم پرفروش هفته گذشته قرار گیرد. این فیلم توانست با اکران در ۲۰۹۷ سالن سینما به فروش 908 هزار دلاری دست یابد.

فیلم ‘’Infidel’’ ساخته جدید سیروس نورسته (Cyrus Nowrasteh) در دومین هفته اکران خود و با 46.2 درصد کاهش نسبت به آخرهفته گذشته تنها 745 هزار دلار فروش داشت و در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفت. فروش کلی این فیلم هم‌اکنون 2.6 میلیون دلار است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام