دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ستارگان اصلی فیلم ‘’No Sudden Move’’ مشخص شدند

thumbnail

درحالی که این روزها مخاطبین در انتظار انتشار فیلم ‘’Let Them All Talk’’ ساخته جدید استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) از شبکه استریم HBO Max هستند، این کارگردان به تازگی از لیست کامل ستارگان فیلم جدید خود که ‘’No Sudden Move’’ نام دارد، رونمایی کرده است. فیلمبرداری این فیلم به تازگی و تحت تدابیر ایمنی برای جلوگیری از اثرگذاری ویروس COVID-19 در دیترویت آغاز شده است.

پیش از این می‌دانستیم که دان چیدل (Don Cheadle)‌ و جان هم (Jon Hamm) در این فیلم جنایی حضور خواهند داشت و حال امروز براساس اعلام استیون سودربزرگ حضور بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro)‌ بازیگر برنده جایزه اسکار، دیوید هاربور (David Harbour)‌ ستاره سریال ‘’Stranger Things’’، کیران کالکین (Kieran Culking) که چندی پیش برای بازی در سریال ‘’Succession’’ نامزد دریافت جایزه امی شد و جولیا فاکس (Julia Fox) در این فیلم تایید شده است.

گفتنی است که پیش از این جاش برولین (Josh Brolin)، سباستین استان (Sebastian Stan) و جرج کلونی (George Clooney)‌ برای حضور در نقش‌های اصلی این فیلم انتخاب شده بودند که با شروع بحران ویروس COVID-19 در برنامه زمانی این سه بازیگر برای حضور در این فیلم تداخل ایجاد شد و از حضور در این پروژه کناره گیری کردند.

اد سالمن (Ed Solomon) نگارش فیلمنامه این فیلم را برعهده دارد و داستان آن روی گروه کوچکی از جنایتکاران متمرکز است که برای دزدیدن چیزی که به ظاهر یک سری مدارک ساده است، استخدام می‌شوند اما هنگامی‌ که متوجه حقیقت ماجرا می‌شوند، ماجراجویی جدیدی را برای یافتن عوامل این دسیسه آغاز می‌کنند که در نهایت این ماجراجویی شهر دیترویت را در سال ۱۹۵۵ برای همیشه تغییر می‌دهد.

همانطور که ذکر شد، فیلم ‘’Let Them All Talk’’ دیگر ساخته استیون سودربرگ است که در آستانه انتشار قرار دارد و ستارگانی همچون مریل استریپ (Meryl Streep)، کندیس برگن (Candice Bergen)، دایانا ویست (Dianne Wiest) و لوکاس هجز (Lucas Hedges) در آن حضور دارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام