دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

شخصیت مامور جانسن در فیلم ‘’The Matrix 4’’ بازخواهد گشت

thumbnail

صبح امروز اعلام شد که کیانو ریوز (Keanu Reeves)، کری ان ماس (Carrie-Anne Moss) و جیدا پینکت (Jada Pinkett) تنها ستارگانی نیستند که در فیلم چهارم فرنچایز ‘’The Matrix’’ بازمی‌گردند چراکه دنیل بردهاردت (Daniel Bernhardt) ایفاگر نقش مامور جانسن دیگر ستاره‌ای است که در فیلم چهارم مجددا حضور خواهد یافت.

با این حال در فیلم چهارم شاهد بازگشت دو ستاره اصلی دیگر سه گانه ابتدایی این فرنچایز یعنی لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) بازیگر نقش مورفیوس و هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) بازیگر نقش مامور اسمیت نخواهیم بود و هنوز مشخص نیست که چه شخصیت‌هایی جانشین نقش‌های کلیدی این دو خواهد شد. مراحل تولید فیلم چهارم که با شروع بحران ویروس COVID-19 متوقف شده بود، چندی پیش از سرگرفته شد و همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم، این فیلم در تاریخ ۲۱ آپریل ۲۰۲۱ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

به گزارش وبسایت ددلاین دنیل برنهاردت که تنها در فیلم ‘’The Matrix Reloaded’’ حضور داشته و آخرین بار در سکانس مبارزه با شخصیت‌های نایوبی و گوست دیده شده است، در فیلم چهارم تاثیر مهمی را روی داستان خواهد داشت اما در این گزارش به جزییات بیشتری اشاره نشده است.

دنیل برنهاردت سابقه حضور در آثاری همچون فیلم ‘’The Hunger Games: Catching Fire’’، فیلم ‘’John Wick’’، فیلم ‘’Logan’’ و فیلم ‘’Birds of Prey’’ را دارا است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام