دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جیمی فاکس در فیلم جدید ‘’Spider-Man’’ مجددا ایفاگر نقش الکترو خواهد بود

thumbnail

صبح امروز در گزارش شوکه کننده‌ای که توسط وبسایت هالیوود ریپورتر منتشر شده است، اعلام شد که جیمی فاکس (Jamie Foxx) ایفاگر نقش شخصیت شرور فیلم ‘’Amazing Spider-Man 2’’ یعنی الکترو، در فیلم جدید ‘’Spider-Man’’ که در دنیای سینمایی مارول جریان دارد و در آن تام هالند (Tom Holland) ایفاگر نقش مردعنکبوتی است، مجددا به عنوان الکترو بازخواهد گشت.

براساس این گزارش، جیمی فاکس که اخیرا در فیلم علمی تخیلی ‘’Project Power’’ بازی کرده است، هم‌اکنون در حال انجام مراحل نهایی مذاکرات برای پیوستن به فیلم جدید ‘’Spider-Man’’ است. در این فیلم که سومین عنوان مستقل شخصیت مردعنکبوتی با بازی هالند محسوب می‌شود، ستارگانی نظیر زندایا (Zendaya)، ماریسا تومی (Marisa Tomei) و جیکوب باتالون (Jacob Batalon) در نقش‌های پیشین خود بازمی‌گردند.

همانند دو فیلم پیشین که ‘’Spider-Man: Homecoming’’ و ‘’Spider-Man: Far From Home’’ نام داشتند، جان واتس (Jon Watts) کارگردانی فیلم سوم را نیز برعهده دارد و کوین فایگی (Kevin Feige) به همراه امی پاسکال (Amy Pascal)‌ تهیه کنندگان آن هستند.

مراحل فیلمبرداری این فیلم بدون عنوان هم‌اکنون در حال انجام است و بنابر اعلام سونی می‌دانیم که این اثر در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام