دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اسپین آف جدید سریال ‘’The Walking Dead’’ کاملا متفاوت خواهد بود

thumbnail

اسکات گیمپل (Scott Gimple)‌ مدیر بخش محتوا و یکی از سازندگان دنیای سریال ‘’The Walking Dead’’ به تازگی اعلام کرده است که اسپین آف جدید این سریال که روی دو شخصیت محبوب کارول و داریل متمرکز خواهد بود، دارای تفاوت‌های بسیاری با سریال اصلی است.

همانطور که چندی پیش نیز اعلام شد، سریال اصلی با انتشار فصل ۱۱م و ۲۴ قسمتی آن در سال ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید و بدون در نظر گرفتن نمرات نه چندان مناسبی که فصل‌های پایانی آن کسب کردند، نمی‌توان عملکرد فوق العاده این سریال در جذب مخاطب برای شبکه AMC را منکر شد. سریال ‘’The Walking Dead’’ در یکشنبه پیش‌رو بازخواهد گشت و اسپین آف جدید آن نیز که ‘’The Walking Dead: World Beyond’’ نام دارد، به تازگی پخش خود را آغاز کرده است.

پس از جدایی شخصیت ریک گرایمز از سریال اصلی در جریان قسمت‌های ابتدایی فصل نهم، دو شخصیت کارول و داریل که از همان ابتدا جز شخصیت‌های کلیدی داستان این اثر بودند، به عنوان شخصیت‌های اصلی سریال به مخاطبین معرفی شدند و همانطور که ذکر شد، در آینده نزدیک سریال جدیدی با محوریت این دو شخصیت ساخته خواهد شد.

حال امروز اسکات گیمپل در مصاحبه با TheWrap اشاراتی را به آینده فرنچایز ‘’The Walking Dead’’ داشته و جزییاتی را در مورد اسپین آف جدید آن منتشر کرده است. بخشی از صحبت‌های گیمپل به شرح زیر است:

«این سریال، اثری کاملا متفاوت خواهد بود و سیر داستانی آن نیز دارای تفاوت‌های بسیاری با سریال اصلی است. من نمی‌خواهم که در مورد دو سال پایانی سریال اصلی صحبت‌های زیادی را انجام دهم اما ما قصد داریم که در پایان آن اثر جدید و متفاوتی را به مخاطبین ارائه کنیم. این سریال شروع جدیدی برای شخصیت‌های داریل و کارول خواهد بود.»

هنوز جزییات بیشتری از اسپین آف جدید این فرنچایز در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
vahiddarkedwood آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
vahiddark
کاربر

خیلی خاصه فیلمه

edwood
کاربر

همین صحبت ها رو هم در مورد Fear teh Walking Dead هم بلغور کرد نتیجه یه شکست دیگه بود برای این سریال هر چی هم بسازن محبوبیت فصل های ابتدایی رو به دست نخواهد اورد




فیلم های بزودی

کانال تلگرام