دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اکران دو فیلم ‘’No Time to Die’’ و ‘’Fast and Furious 9’’ با تاخیر مواجه شد

thumbnail

این روزها شاهد ایجاد تاخیر در روند اکران آثار مختلفی هستیم و همانطور که انتظار می‌رفت اکران دو فیلم بلاک باستر ‘’No Time to Die’’ و ‘’Fast and Furious 9’’ نیز با تاخیر مواجه شد و کمپانی‌ یونیورسال پیکچرز که امتیاز انتشار هر دو عنوان را در اختیار دارد، تاریخ جدیدی را برای اکران این دو اثر مورد انتظار اعلام کرده‌ است.

مایکل جی. ویلسون (Michael G. Wilson) و باربارا بروکلی (Barbara Broccoli) تهیه کنندگان پروژه فیلم ‘’No Time to Die’’ که ۲۵مین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند محسوب می‌شود، امروز در بیانیه مشترکی اعلام کردند که این عنوان در تاریخ ۲ آپریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. پیش از این تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده بود.

کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و دنیل کریگ (Daniel Craig)، نیل پرویس (Neal Purvis)، رابرت وید (Robert Wade)، آنا دی آرماس (Ana de Armas) و رامی ملک (Rami Malek) ستارگان اصلی آن به شمار می‌روند.

در کنار تاخیر ایجاد شده در پروسه اکران فیلم ‘’No Time to Die’’، کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم ‘’Fast and Furious 9’’ نیز با تاخیری تقریبا دوماهه و در تاریخ 28 می 2021 (7 خرداد 1400) به روی پرده خواهد رفت. وین دیزل (Vin Diesel)، جاستین لین (Justin Lin)، جان سینا (John Cena) و میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) از جمله بازیگران این فیلم هستند. چندی پیش نیز اعلام شد که بخشی از فیلمبرداری‌های این فیلم در فضا صورت خواهد گرفت تا در کنار بازگشت شخصیت هان، این فیلم سوپرایز بزرگ‌تری را برای طرفداران خود به همراه داشته باشد.

مشخصا عملکرد نه چندان مناسب فیلم ‘’Tenet’’ ساخته جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در گیشه و بسته بودن بخش بزرگی از مارکت‌های داخلی ایالات متحده تاثیر زیادی را روی به تعویق افتادن زمان اکران این دو فیلم داشته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

اینجوری خیلی بد میشه
ای لعنت به کرونا




فیلم های بزودی

کانال تلگرام