دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان اکران فیلم ‘’Monster Hunter’’ تغییر پیدا کرد

thumbnail

به تازگی اعلام شده است که زمان اکران فیلم ‘’Monster Hunter’’، ساخته اقتباسی و جدید پل دابلیو. اس. اندرسن (Paul W. S. Anderson) تغییر پیدا کرده و این عنوان در ماه دسامبر به روی پرده خواهد رفت.

این اثر که با اقتباس از سری بازی‌های ویدیویی نقش آفرینی و جهان باز ‘’Monster Hunter’’ محصول کمپانی ژاپنی کپکام ساخته می‌شود، داستان یک گروه نظامی ویژه به رهبری کاپیتان ناتالی آٰرتمیس با بازی میلا یوویچ (Milla Jovovich) را دنبال می‌کند که با عبور از یک پورتال وارد دنیایی ناشناخته و مملو از هیولای عظیم الجثه می‌شوند. پس از گذشت مدتی ناتالی و اعضای تیم نظامی‌اش با یک شکارچی به نام تای با بازی تونی جا (Tony Jaa) ملاقات می‌کنند که با کمک تای مبارزه با هیولاها و یافتن راه بازگشت به خانه آغاز می‌شود.

شروع کار ساخت فیلم ‘’Monster Hunter’’ از سال ۲۰۱۲ آغاز شده است اما معرفی رسمی این عنوان در سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی کپکام صورت گرفت و براساس گزارشی که امروز توسط وبسایت IGN منتشر شده‌، می‌دانیم که زمان اکران این فیلم تغییر پیدا کرده است. این فیلم که در ابتدا برای اکران در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده بود و سپس اکران آن به آپریل ۲۰۲۱ موکول شد، در ماه دسامبر پیش‌رو به روی پرده خواهد رفت؛ با این حال هنوز تاریخ دقیقی برای اکران این اثر اعلام نشده است.

نکته جالب در مورد تاریخ جدید اکران این فیلم، انتشار آن در دوره‌ای است که تمامی کمپانی‌های ناشر در روند اکران آثار خود به دلیل بحران ایجاد شده، تغییر ایجاد کرده‌اند. بنابر اعلام کمپانی سونی پیکچرز، فیلم ‘’Monster Hunter’’ می‌تواند در گیشه به موفقیت بزرگی دست یابد و ویروس COVID-19 تاثیر چندانی را روی فروش این عنوان نخواهد داشت.

مگان گود (Meagan Good)‌ و دیگو بونتا (Diego Boneta) دیگر ستارگان این فیلم هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام