دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کلینت ایستوود به پروژه فیلم ‘’Cry Macho’’ پیوست

thumbnail

به گزارش وبسایت ورایتی، کلینت ایستوود (Clint Eastwood) بازیگر قدیمی و محبوب دنیای سینما به عنوان تهیه کننده، کارگردان و بازیگر نقش اول به پروژه فیلم ‘’Cry Macho’’، محصول جدید کمپانی وارنر برادرز پیوسته است.

ال رادی (Al Ruddy) به همراه جسیکا میر (Jessica Meier) و تیم مور (Tim Moore) دیگر تهیه کنندگان این پروژه به شمار می‌روند. این فیلم با اقتباس از رمانی به همین نام و نوشته ان. ریچارد نش (N. Richard Nash) در سال ۱۹۷۵ ساخته می‌شود و فیلمنامه اقتباسی آن توسط نش و نیک شنک (Nick Schneck) به رشته تحریر درآمده است.

این پروژه برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ و در جریان فستیوال فیلم کن معرفی شد و در آن زمان خبرگزاری نیویورک تایمز با انتشار گزارشی اذعان داشت که آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) ایفاگر نقش اصلی این عنوان خواهد بود و برد فرمن (Brad Furman) کارگردانی آن را برعهده دارد. با این حال ساخت این پروژه تا به امروز هیچ‌گونه پیشرفتی را تجربه نکرده و باید دید که کلینت ایستوود از چه زمانی فیلمبرداری این فیلم را آغاز خواهد کرد.

کلینت ایستوود در ماه می گذشته ۹۰ سالگی خود را جشن گرفت و از آنجا که وی هر سکانس را یک یا دو بار فیلمبرداری می‌کند، انتظار می‌رود که پروسه تولید فیلم ‘’Cry Macho’’ با سرعت بالایی پیش رود. ایستوود تا به امروز برنده چهار جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین عنوان تهیه کننده برای دو فیلم ‘’Million Dollar Baby’’ و ‘’Unforgiven’’ شده است.

آخرین حضور کلینت ایستوود در یک فیلم سینمایی به فیلم ‘’Mule’’ محصول سال 2018 بازمی‌گردد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام