دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ناتوانی سینما در جذب مخاطب ادامه دارد

thumbnail

گزارش باکس آفیس – ۱۴ مهر

پس از گذشت پنج هفته از شروع اکران فیلم ‘’Tenet’’ ساخته جدید کریستوفر نولان ‘’Christopher Nolan’’، این عنوان باوجود سیر نزولی فروش خود همچنان در صدر لیست فیلم‌های پرفروش مارکت داخلی ایالات متحده قرار دارد و در طی این مدت هیچ عنوانی را نمی‌توان یافت که فروشی نزدیک با میزان فروش این اثر را تجربه کرده باشد. در هفته‌ای که گذشت، این فیلم توانست به فروش 2.7 میلیون دلاری دست یابد تا فروش کلی آن در ایالات متحده از مرز 45.1 میلیون دلار عبور کند.

فروش این فیلم نسبت به آخرهفته گذشته 20.6 درصد کاهش داشته و اکران آن در ۲۷۲۲ سالن سینما نتوانست فروش چندان دلچسبی را به ارمغان آورد. ناگفته نماند که ۱۱ درصد از فروش این هفته فیلم ‘’Tenet’’ متعلق به مارکت کشور کانادا است ؛ با این حال همانند هفته‌های پیشین فروش این عنوان در مارکت بین المللی بسیار موفق بوده و تا به امروز از مرز 262 میلیون دلار عبور کرده است. این فیلم در کشورهای چین، انگلستان و فرانسه به ترتیب با 65.5 ملیون دلار، 20.9 میلیون دلار و 20 میلون دلار بیشترین میزان فروش را داشته است. این فیلم هم‌اکنون در ۵۸ مارکت مختلف بین‌المللی در حال اکران است و باید دید که فروش آن در هفته‌های آتی چه روندی را خواهد داشت.

در رتبه دوم جدول باکس آفیس این هفته، فیلم ‘’Hocus Pocus’’ محصول سال ۱۹۹۳ قرار دارد که همانند فیلم ‘’Star Wars: Episode V’’ مجددا روانه سالن‌های سینما شده است. این فیلم در اولین هفته اکران خود توانست با اکران در ۲۵۷۰ سالن سینما به فروش خوب 1.925 میلیون دلاری دست یابد. براساس تحلیل‌های منتشر شده، انتظار می‌رود که فروش این عنوان در جریان هفته‌های پیش‌رو همچنان روند خوب خود را حفظ کند و برای چندین هفته نام این فیلم را در میان فیلم‌های پرفروش مشاهده کنیم.

فیلم ‘’The New Mutants’’ در هفته‌ای که گذشت تنها 1 میلیون دلار داشت و با یک پله سقوط در رتبه سوم باکس آفیس این هفته جای گرفت. فروش این فیلم نسبت به هفته‌های پیشین 14.7 درصد کاهش داشته و مجموع فروش آن در ایالات متحده هم‌اکنون 20.9 میلیون دلار است.

فیلم ‘’Unhinged’’ نیز همانند فیلم ‘’The New Mutants’’ در این هفته یک رتبه تنزل داشته و در جایگاه چهارم قرار گرفته است. فروش این فیلم همچنان روند نزولی خود را حفظ کرده و این هفته فروشی کمتر از یک میلیون دلار را تجربه کرده است. این فیلم در هشتمین هفته اکران خود تنها ۸۷۰ هزار دلار فروش داشت تا فروش کلی آن از مرز 18.4 میلیون دلار عبور کند.

در جایگاه آخر فیلم‌های پرفروش این هفته مارکت داخلی ایالات متحده، فیلم ‘’Infidel’’ قرار دارد که فروش آن با 40.2 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته تنها ۴۵۵ هزار دلار بوده است. فروش کلی این فیلم هم‌اکنون 3.42 میلیون دلار است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام