دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مذاکرات با آنجلینا جولی برای بازی در فیلم ‘’Every Note Played’’ آغاز شد

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و کریستوفر والتز (Christopher Waltz) که تجربه کسب جایزه اسکار را در کارنامه کاری خود دارند، برای حضور در محصول جدید استودیو STXfilms یعنی فیلم ‘’Every Note Played’ وارد مذاکره شده‌اند.

این فیلم بااقتباس از کتاب نوشته توسط لیزا جنوا (Lisa Genova)، نویسنده رمان مطرح ‘’Still Alice’’ ساخته می‌شود. مونی کلیتون (Monet Clayton) به همراه دیوید مندل (David Mandell) نگارش فیلمنامه اقتباسی این فیلم را برعهده دارند؛ کلیتون در کنار ریچارد بارتن لوییس (Richard Barton Lewis) و گابریل جرو (Gabrielle Jerou) تهیه کنندگان این پروژه محسوب می‌شوند.

مایکل ساکسی (Michael Sucsy) سازنده فیلم ‘’Grey Gardens’’ کارگردان این فیلم است. داستان این فیلم زندگی یک پیانیست و آهنگ‌ساز مطرح را دنبال می‌کند که روی لبه سقوط یا عروج زندگی قرار دارد و همسر سابق وی مجددا وارد زندگی‌اش می‌شود تا به او در بازگرداندن تعادل و قرار گیری مجدد در مسیر موفقیت کمک کند.

مشخصا حضور در نقش اصلی این فیلم برای کریستوفر والتز می‌تواند تغییر بزرگی باشد چرا که در سال‌های گذشته وی را در قالب‌ شخصیت‌های منفی مشاهده کرده‌ایم و این نقش می‌تواند به یک نقش آفرینی برجسته در کارنامه کاری وی بدل شود. والتز برای بازی در فیلم‌های ‘’Inglourious Basterds’’ و ‘’Django Unchained’’ که هر دو اثر توسط کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) ساخته شده‌اند، برنده جایزه اسکار شده است.

آنجلینا جولی نیز برای بازی در دو فیلم ‘’Girl’’ و ‘’Interrupted’’ برنده جایزه اسکار شده و در طی سال‌های اخیر با بازی در فیلم‌های ‘’Maleficent’’ و ‘’Salt’’ یکی از ستارگان باکس آفیس بوده است. وی به زودی در فیلم ابرقهرمانی جدید مارول یعنی ‘’The Eternals’’ دیده خواهد شد.

هنوز جزییات بیشتری از فیلم ‘’Every Note Played’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام