دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سقوط امپراطوری فیلم ‘’Tenet’’

thumbnail

گزارش باکس آفیس – ۲۱ مهر

پس از گذشت شش هفته از شروع اکران فیلم ‘’Tenet’’ در مارکت داخلی ایالات متحده و سلطه این فیلم در صدر جدول باکس آفیس، با اکران فیلم ‘’The War With Grandpa’’ در آخرهفته گذشته، سرانجام امپراطوری ساخته جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) به پایان رسید و این فیلم از جایگاه اول فیلم‌های پرفروش ایالات متحده کنار رفت!

فیلم ‘’The War With Grandpa’’ که ستارگانی نظیر رابرت دنیرو (Robert De Niro)، لائورا مارانو (Laura Marano) و اوما ترمن (Uma Thurman) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، در اولین هفته اکران خود توانست با اکران در ۲۲۵۰ سالن سینما به فروش 3.6 میلیون دلاری دست یابد و در جایگاه اول باکس آفیس این هفته قرار گیرد. تیم هیل (Tim Hill) کارگردانی این اثر را برعهده داشته است.

همانطور که ذکر شد، در جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته فیلم ‘’Tenet’’ قرار دارد که در این هفته با اکران در ۲۲۱۵ سالن سینما 2.1 میلیون دلار فروش داشت و هم‌اکنون فروش کلی‌ آن در ایالات متحده به مرز 48.3 میلیون دلار رسیده است. فروش این فیلم در مقایسه با هفته‌های گذشته 22.2 درصد کاهش داشته است.

در جایگاه سوم جدول باکس آفیس، فیلم ‘’Hocus Pocus’’ محصول سال ۱۹۹۳ قرار دارد که همانند فیلم ‘’Star Wars: Episode V’’ مجددا روانه سالن‌های سینما شده است. این فیلم در دومین هفته اکران خود توانست به 1.1 میلیون دلار فروش دست یابد. حضور مجدد این فیلم بین پنج فیلم پرفروش هفته و قرار گیری آن در جایگاه سوم، در حالی اتفاق افتاده است که هفته گذشته بسیاری از تحلیل‌گران خبر از پیشی گرفتن این اثر از فیلم ‘’Tenet’’ می‌دادند!

فیلم ‘’The New Mutants’’ در هفته‌ای که گذشت با اکران در 1663 سالن سینما تنها 685 هزار دلار فروش داشت تا پس از گذشت هفت هفته از اکران آن، فروش کلی این عنوان در ایالات متحده از مرز 21.99 میلیون دلار عبور کرده باشد. فروش این فیلم در مقایسه با هفته‌های گذشته 34.3 درصد کاهش داشته است.

فیلم ‘’Unhinged’’ نیز همانند فیلم ‘’The New Mutants’’ همچنان در سیری نزولی قرار دارد و در ۹مین هفته اکران خود تنها 660 هزار دلار فروش داشت و با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته، در جایگاه پنجم قرار گرفت. فروش کلی این فیلم هنوز به مرز 20 میلیون دلار نرسیده و هم‌اکنون ۱۹.۳۵ میلیون دلار است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام