دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازیگران پیش درآمد فیلم ‘’Mad Max: Fury Road’’ مشخص شدند

thumbnail

به گزارش وبسایت  کولایدر، آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy)، کریس همسورث (Chris Hemsworth) و یحیی ابدوالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) ستارگان اصلی پیش درآمد فیلم ‘’Mad Max: Fury Road’’ که ‘’Furiosa’’ نام دارد، خواهند بود.

فیلمنامه این فیلم مشترکا توسط جرج میلر (George Miller) و نیکو لادوریش (Niko Lathouris)‌ نوشته شده است و همانند فیلم‌های پیشین این فرنچایز، میلر مجددا کارگردانی این عنوان را نیز برعهده خواهد داشت. داستان این فیلم به پیشینه شخصیت فیوریوسا ‌می‌پردازد و مخاطبین را با مسیر طی شده توسط وی تا لحظه آشنایی با شخصیت مکس در فیلم اصلی آشنا می‌کند.

در فیلم پیشین این فرنچایز شارلیز ترون (Charlize Theron) ایفاگر نقش فیوریوسا بود و این مسئله انتظارات را از آنیا تیلور جوی که قرار است در نقش ورژن جوان‌تر این شخصیت حضور یابد، افزایش می‌دهد. ناگفته نماند که شایعه‌ای نیز مبنی‌بر انتخاب یک بازیگر خردسال برای به تصویر کشیدن شخصیت فیوریوسا در سن ۷-۱۰ سالگی به گوش می‌رسد که این موضوع تایید یا تکذیب نشده است.

تا به این لحظه نقش تعیین شده برای کریس همسورث و یحیی ابدوالمتین دوم به صورت رسمی تایید نشده است اما گمان می‌رود که این دو به ترتیب ایفاگر نقش شخصیت‌هایی به نام دیمنتس و پریتورین خواهند بود. گفتنی است که هنوز اطلاعاتی در مورد حضور شخصیت محبوب مکس در این فیلم منتشر نشده و حضور وی در داستان این اثر بیشتر در حد شایعه است!

هنوز تاریخ مشخصی برای اکران فیلم ‘’Furiosa’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

اوه اوه چی بشه این فیلم




فیلم های بزودی

کانال تلگرام