دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان انتشار فصل پایانی سریال ‘’Shameless’’ مشخص شد

thumbnail

شبکه شوتایم سرانجام زمان رسمی شروع پخش فصل ۱۱م و پایانی سریال ‘’Shameless’’ را اعلام کرد؛ بنابر اعلام شبکه سازنده این سریال که کار خود را در سال 2011 آغاز کرده است، سرانجام در دسامبر 2020 برای آخرین فصل خود بازخواهد گشت.

سریال ‘’Shameless’’ هم‌اکنون به عنوان طولانی‌ترین اثر تاریخ این شبکه شناخته می‌شود و جان ولز (John Wells) در طی سالیان گذشته ساخت این سریال را برعهده داشته است. نکته جالبی که در مورد این سریال وجود دارد، این است که این اثر ورژن آمریکایی یک سریال بریتانیایی به همین نام است!

ویلیام اچ میسی (William H. Macy)، کامرون موناهان (Cameron Monaghan)، جرمی آلن وایت (Jeremy Allen White)، نول فیشر (Noel Fisher) و استیو هاوی (Steve Howey) ازجمله ستارگان اصلی این سریال هستند. ناگفته نماند که امی روسم (Emmy Rossum) ایفاگر نقش فیونا تا فصل نهم این سریال به عنوان شخصیت اصلی آن شناخته می‌شود که در نهایت وی از حضور مجدد در این نقش منصرف شد و در فصل ۱۰م این سریال حضور نیافت.

تا پیش از شروع بحران ویروس COVID-19 شروع پخش فصل پایانی این سریال برای فصل تابستان گذشته برنامه ریزی شده بود که درنهایت پروژه ساخت این سریال نیز همانند سایر پروژه‌ها برای چندین ماه متوقف شد و حال انتشار آن در ماه دسامبر پیش‌رو صورت خواهد گرفت. به گزارش وبسایت ورایتی پخش فصل ۱۱م این سریال در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر) آغاز می‌شود و داستان آن روی تلاش و مشکلات مختلف شخصیت‌های اصلی در زمان شیوع ویروس کرونا متمرکز خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام