دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زوکایتل گومز به فیلم ‘’Doctor Strange 2’’ پیوست

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، زوکایتل گومز (Xochitl Gomez) یکی از ستارگان اصلی سریال درام-کمدی ‘’The Baby-Sitters Club’’، به فیلم ‘’Doctor Strange in the Multiverse of Madness’’ پیوسته است. کارگردانی فیلم اول این مجموعه را اسکات دریکسن (Scott Derrickson) برعهده داشت اما برای ساخت فیلم دوم سم ریمی (Sam Raimi)‌ به عنوان کارگردان این اثر انتخاب شد.

در این عنوان بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، بندیکت وان (Benedict Wong) و چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) در نقش‌های خود بازخواهند گشت و این‌گونه به نظر می‌رسد که شخصیت اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) نقش مهمی را در داستان این فیلم ایفا خواهد کرد چراکه داستان این عنوان با سریال ‘’WandaVision’’ که هم‌اکنون توسط شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت قرار دارد، کاملا مرتبط و پیوسته است؛ این سریال در ماه دسامبر از طریق شبکه مذکور منتشر خواهد شد.

کوین فایگی (Kevin Feige) تهیه کننده دنباله فیلم ‘’Doctor Strange’’ است که فیلمبرداری آن بلافاصله پس از انجام فیلمبرداری‌های بندیکت کامبربچ در پروژه تولید فیلم جدید شخصیت اسپایدرمن، در شهر لندن آغاز خواهد شد؛ همانطور که احتمالا اطلاع دارید، در دنباله جدید فیلم‌های اسپایدرمن شخصیت دکتر استرنج نقش مربی و به نوعی محافظ وی را ایفا خواهد کرد!

در این گزارش جزئیاتی در مورد نقش احتمالی زوکایتل گومز ارائه نشده است و هنوز مشخص نیست که شخصیت وی چه تاثیری را در روند داستانی این فیلم خواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
Mohammad_irHoHi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
HoHi
کاربر

با این بازیگرای جدید که تو هالیود میان و ستاره میشن خداوکیلی اسدا… یکتا و سمندون تو ایران حیف شدن :l ( جدی گفتما )

Mohammad_ir
کاربر

والو




فیلم های بزودی

کانال تلگرام