دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مایکل بی.جردن به فیلم ‘’Static Shock’’ پیوست

thumbnail

مایکل بی.جردن (Michael B. Jordan) یکی از ستارگان پرکار این روزهای هالیوود، به صورت رسمی حضور خود را در فیلم ‘’Static Shock’’ که هم‌اکنون مراحل پیش تولید آن توسط استودیو وارنر برادرز در حال انجام است، تایید کرده است.

فیلمنامه این فیلم توسط رجینالد هادلین (Reginald Hudlin) نوشته خواهد شد؛ این نویسنده برای نگارش سری کمیک‌های دیجیتال ‘’Static Shock’’ که برای انتشار در فبریه ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده‌اند نیز در نظر گرفته شده است.

مایکل بی.جردن حضور خود در این پروژه را با انتشار تصویری از اولین جلد کمیک‌های ‘’Static’’ در شبکه اجتماعی توییتر تایید کرده است. به دنبال توییت منتشر شده، این بازیگر بیانیه رسمی‌ای را نیز با وبسایت هالیوود ریپورتر به اشتراک گذاشته که بخشی از آن به شرح زیر است:

«من به حضور در این پروژه که روی ابرقهرمانان سیاه پوست متمرکز است و سعی‌بر به تصویر کشیدن دنیایی جدید و در عین حال متفاوت را دارد، بسیار افتخار می‌کنم چرا که جامعه ما لایق ساخته شدن این عنوان است. من برای قرارگیری در کنار رجی (رجینالد هادلین) و عوامل استودیو وارنر برادرز بسیار هیجان زده هستم.»

در فیلم ‘’Static Shock’’ مایکل بی.جردن ایفاگر نقش ورجیل هاوکینز خواهد بود که برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ و در اولین جلد از سری کمیک‌های ‘’Static’’ به مخاطبین معرفی شد. از جمله قدرت‌های فرابشری این شخصیت می‌توان به توانایی کنترل میدان‌های الکترومغناطیسی اشاره کرد که پس از تماس با یک ماده رادیواکتیو در وی ایجاد شده‌اند.

این بازیگر پیش از این با بازی در دو نقش کیل‌مانگر در فیلم ‘’Black Panther’’ و جانی استورم در فیلم ‘’Fantastic Four’’ سابقه حضور در نقش‌های ابرقهرمانی را داشته است.

هنوز اطلاعات بیشتری از فیلم ‘’Static Shock’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام