دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال ‘’WandaVision’’ در ماه نوامبر منتشر نخواهد شد

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که برخلاف انتظار طرفداران، سریال مورد انتظار ‘’WandaVision’’ در ماه نوامبر منتشر نخواهد شد.

پس از اتمام فاز سوم دنیای سینمایی مارول، این کمپانی ساخت چندین سریال مستقل را بامحوریت اعضای مختلف گروه انتقام جویان تایید کرد که یکی از این عناوین اعلام شده، سریال ‘’WandaVision’’ محسوب می‌شود؛ همانطور که از نام این اثر مشخص است، این سریال روی دو شخصیت اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و ویژن با بازی پل بتانی (Paul Bettany) متمرکز خواهد بود.

به دنبال انتشار اولین تریلر رسمی این سریال، توجه طرفداران بیشتر از هرزمانی معطوف به این اثر شد، با این حال دو کمپانی مارول و دیزنی از اعلام زمان رسمی انتشار فصل اول این سریال خودداری کردند. در اوایل سال جاری و پیش از شروع بحران ویروس COVID-19، باب ایگر (Bob Iger) مدیر عامل سابق دیزنی اذعان داشت که این سریال در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد اما با شروع بحران مذکور، دیزنی تاریخ جدیدی را برای انتشار این اثر اعلام نکرد تا طرفداران تنها به برخی شایعات موجود مبنی‌بر انتشار این سریال در اواخر ماه نوامبر بسنده کنند.

حال امروز در صفحه رسمی شبکه استریم دیزنی پلاس در توییتر، ویدیو کوتاهی منتشر شده است که در آن عناوین مختلف این شبکه که برای انتشار در ماه نوامبر پیش‌رو برنامه ریزی شده‌اند، معرفی می‌شوند و متاسفانه در میان این عناوین نام سریال ‘’WandaVision’’ دیده نمی‌شود.

هنوز مشخص نیست که این سریال در چه تاریخی از طریق شبکه استریم دیزنی پلاس منتشر می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
2 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
Alireza1111AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

کرونا داره همه رو عقب میندازه

Alireza1111
کاربر

خیلی اینجا فعالی لایک داری!

AM9
کاربر

نوکرتم!




فیلم های بزودی

کانال تلگرام