دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

پیش درآمد فیلم ‘’Orphan’’ ساخته خواهد شد

thumbnail

براساس گزارشات منتشر شده، این‌گونه به نظر می‌رسد که پیش درآمد فیلم ‘’Orphan’’ در دست ساخت قرار گرفته است و ایزابل فورمن (Isabelle Fuhrman) مجددا در نقش استر بازخواهد گشت.

ویلیام برنت بل (William Brent Bell) سازنده فیلم ‘’The Boy’’، کارگردانی این پیش درآمد که ‘’Orphan: First Kill’’ نام دارد را برعهده خواهد داشت و دیوید کاگشال (David Coggeshall) فیلمنامه آن را به رشته تحریر درآورده است. داستان این فیلم روی شخصیت لینا کلامر که خود را به عنوان استر، یک دختر نه ساله در فیلم اول به مخاطبین معرفی کرده است، متمرکز خواهد بود و چگونگی فرار وی از یک مرکز روانپزشکی در کشور استونی و پیوستن به یک خانواده ثروتمند در آمریکا را به تصویر می‌کشد.

به گزارش وبسایت ددلاین، مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم هم‌اکنون در حال انجام است و ویلیام برنت بل قصد دارد که با وجود گذشت ۱۱ سال از اکران فیلم اول این مجموعه، با استفاده از تکنیک‌های مختلف به ایزابل فورمن برای انجام یک نقش آفرینی فوق العاده دیگر در نقش استر کمک کند.

جوم کالت سرا (Jaume Collet-Serra) کارگردانی فیلم اول این مجموعه را برعهده داشته است که در سال 2009 توانست به فروش کلی 80 میلیون دلار دست یابد. ورا فارمیگا (Vera Farmiga) و پیتر سارزگارد (Peter Sarsgaard) در کنار ایزابل فورمن بازیگران اصلی این فیلم بودند.

پس از انتشار فیلم ‘’Orphan’’، ایزابل فورمن در آثاری همچون فرنچایز ‘’The Hunger Games’’ حضور یافت و به زودی در فیلم ‘’Escape Room 2’’ دیده خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام