دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

رامی مالک بزرگ ترین آنتاگونیست تاریخ فرنچایز جیمز باند خواهد بود

thumbnail

از زمان حضور دنیل کریگ (Daniel Craig) در سری فیلم‌های جیمز باند، شاهد حضور چهره‌های مطرحی نظیر مدز مایکلسن (Mads Mikkelsen)، یسپر کریستنسن (Jesper Christensen)، متیو مالریک (Mathieu Amalric)، خاویر باردم (Javier Bardem)، کریستوفر والتز (Christopher Waltz)، دیو باتیستا (Dave Bautista) و اندرو اسکات (Andrew Scott) در نقش‌های منفی یا اصطلاحا آنتاگونیست‌های این مجموعه بوده‌ایم و مشخصا همانطور که اطلاع دارید، رامی ملک (Rami Malek) بازیگر برنده جایزه اسکار ایفاگر نقش آنتاگونیست فیلم ‘’No Time to Die’’، آخرین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند با بازی دنیل کریگ خواهد بود.

حال امروز در گزارشات مختلفی به این موضوع اشاره شده است که براساس گفته تیم سازنده فیلم مذکور، رامی ملک در این عنوان ایفاگر نقش بزرگ‌ترین، مخوف‌ترین و خطرناک‌ترین دشمن شخصیت جیمز باند است. کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) کارگردان فیلم ‘’No Time to Die’’ به تازگی در بیانیه‌ای نظر خود را در مورد شخصیت ناشناس و مرموز رامی مالک در این فیلم اذعان داشته است.

«این‌بار ما نمی‌خواستیم که کوچک فکر کنیم و شخصیتی محدود را به نمایش بگذاریم بلکه مجبور بودیم تا روی جزپیات گسترده‌ای تمرکز کنیم. ما خواهان خلق یک ابرشرور کلیشه‌ای نبودیم بنابراین به خلق شخصیتی فکر کردیم که نه تنها خطری جدی برای جیمز باند و اطرافیان او به شمار می‌رود بلکه برای تمام مردم دنیا نیز یک تهدید محسوب شود.»

رامی ملک نیز اخیرا مصاحبه‌ای را با مجله بریتانیایی GQ انجام داده که بخشی از صحبت‌های وی به شرح زیر است:

«این اثر یک فیلم از سری فیلم‌های مامور 007 است و همانطور که می‌دانید، این مجموعه بخشی از تاریخ سینمای ما است. فرصت قرار گیری در مقابل دنیل کریگ و ارائه هرآنچه که در توان دارم، همیشه خواسته من بوده است و به خوبی بزرگی این موقعیت را درک می‌کنم.»

فیلم ‘’No Time to Die’’ در تاریخ ۲ آپریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

این رامی مالک منو ماه هاست که تو خماری گذاشته با این مستر ربات!!!!!!!




فیلم های بزودی

کانال تلگرام