دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اولین تصویر رسمی از تام هالند در فیلم ‘’Spider-Man 3’’ منتشر شد

thumbnail

ساعاتی قبل، تام هالند (Tom Holland) ایفاگر نقش پیتر پارکر/اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول، با انتشار پستی جدید در صفحه رسمی اینستاگرام خود از اولین تصویر رسمی فیلم بدون عنوان و جدید اسپایدرمن که هم‌اکنون تحت عنوان ‘’Spider-Man 3’’ شناخته می‌شود، رونمایی کرده است.

تا به امروز جزئیات چندانی از داستان این فیلم منتشر نشده است اما چندی پیش اعلام شد که جیمی فاکس (Jamie Foxx) ایفاگر نقش الکترو در فیلم ‘’The Amazing Spider-Man 2’’، مجددا ایفاگر این نقش در فیلم جدید اسپایدرمن خواهد بود. همچنین با حضور شخصیت دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در این فیلم، شایعه‌هایی مبنی‌بر حضور اسپایدرمن‌های مختلف تاریخ سینما به گوش می‌رسد که هنوز هیچ یک به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده‌اند.

در این فیلم همچنین ستارگانی نظیر زندایا (Zendaya)، ماریسا تومی (Marisa Tomei) و جیکوب باتالون (Jacob Batalon) در نقش‌های پیشین خود بازخواهند گشت.

فیلم ‘’Spider-Man 3’’ برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است اما هنوز مشخص نیست که آیا زمان اکران این فیلم تغییر پیدا خواهد کرد یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام