دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کریس پرت در فیلم ‘’Saigon Bodyguards’’ حضور خواهد یافت

thumbnail

در سال ۲۰۱۶ کن اوکیای (Ken Ochiai) با ساخت فیلم اکشن-کمدی و ویتنامی ‘’Saigon Bodyguards’’ ماموریت جدید و خطرناک دو بادیگارد حرفه‌ای را به تصویر کشید و براساس گزارشی که امروز توسط وبسایت ددلاین منتشر شده است، به نظر می‌رسد که نسخه آمریکایی این فیلم به زودی ساخته خواهد شد.

براساس این گزارش، کریس پرت (Chris Pratt) به همراه وو جینگ (Wu Jing) در نسخه بازی سازی فیلم مذکور که امتیاز آن توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز خریداری شده است، حضور خواهد یافت. جو روسو (Joe Ruso) و آنتونی روسو (Anthony Russo) که پیش از این با ساخت آثار ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول با کریس پرت همکاری داشته‌اند، به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند.

الکس گرگوری (Alex Gregory) و پیتر هایک (Peter Huyck) نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده دارند و انتظار می‌رود که داستان آن، جریانی مشابه با فیلم اصلی را دنبال کند که در آن یکی از دو شخصیت اصلی داستان فردی کاملا جدی و سخت‌گیر و دیگری فردی کاملا شوخ طبع است که این تضاد لحظات کمدی بسیار مفرحی را برای مخاطبین خلق خواهد کرد.

وو جینگ بیشتر برای ساخت و بازی در سری فیلم‌های ‘’Wolf Warrior’’ شناخته می‌شود. هنوز اطلاعات چندانی از نسخه ریمیک فیلم ‘’Saigon Bodyguards’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

چه چیزی بشه
D




فیلم های بزودی

کانال تلگرام