دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اولین تصاویر رسمی از فیلم ‘’Gunpowder Milkshake’’ منتشر شد

thumbnail

کمپانی STX Entertainment به تازگی از اولین تصاویر رسمی فیلم مورد انتظار ‘’Gunpowder Milkshake’’ رونمایی کرده است. این کمپانی در ماه فبریه گذشته امتیاز این عنوان را به دست آورد و از آن زمان به بعد، هیچ‌گونه اطلاعات مهم یا تصاویر مختلفی از این فیلم منتشر نشده است.

ناوت پاپوشادو (Navot Papushado) سازنده فیلم ‘’Big Bad Wolves’’ به عنوان عضوی از تیم نویسندگان فیلمنامه و کارگردان این اثر، در این پروژه حضور دارد و داستان این فیلم حول زندگی دختری به نام سم با بازی کارن گیلان (Karen Gillan) جریان دارد که پدرش یک قاتل حرفه‌ای است و به گونه‌ای آموزش دیده است تا همواره بتواند از خود دربرابر تهدیدات مختلف محافظت کند اما هنگامی که سم از کشتن یکی از هدف‌های خود صرف نظر می‌کند، همه چیز دچار تغییر می‌شود و او می‌بایست با چالش جدید زندگی خود رو به رو شود.

لینا هیدی (Lena Headey) در کنار فریا آلن (Freya Allan)، آنجلا باست (Angela Bassett) و کلوئی کلمن (Chloe Coleman) دیگر ستارگان این فیلم محسوب می‌شوند و اندرو رونا (Andrew Rona) به همراه الکس هاینمن (Alex Heineman) به عنوان تهیه کنده در این پروژه حضور دارند.

هنوز تاریخ مشخصی برای اکران فیلم ‘’Gunpowder Milkshake’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام