دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دنباله فیلم ‘’Monster Hunter’’ احتمالا ساخته خواهد شد

thumbnail

در حالی که هنوز بیشتر از یک ماه تا شروع اکران فیلم ‘’Monster Hunter’’ زمان باقی مانده است، به نظر می‌رسد که نگارش فیلمنامه دنباله این اثر در حال انجام است و احتمال ساخته شدن فیلم دوم این مجموعه در آینده وجود دارذ.

براساس گفته‌های میلا یوویچ (Milla Jovovich)، ستاره اصلی این فیلم به وبسایت Total Film، پل دابلیو. اس. اندرسن (Paul W. S. Anderson) کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم اول این مجموعه، در حال کار روی فیلمنامه دنباله احتمالی این اثر است. این بازیگر در ادامه صحبت‌های خود اذعان داشت که در این فیلم تنها شش هیولای عظیم الجسه وجود خواهد داشت که دیدن مبارزه شخصیت‌های اصلی فیلم با این موجودات، برای مخاطبین بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

این اثر که با اقتباس از سری بازی‌های ویدیویی نقش آفرینی و جهان باز ‘’Monster Hunter’’ محصول کمپانی ژاپنی کپکام ساخته شده است، داستان یک گروه نظامی ویژه به رهبری کاپیتان ناتالی آٰرتمیس با بازی میلا یوویچ را دنبال می‌کند که با عبور از یک پورتال وارد دنیایی ناشناخته و مملو از هیولای عظیم الجثه می‌شوند. پس از گذشت مدتی ناتالی و اعضای تیم نظامی‌اش با یک شکارچی به نام تای با بازی تونی جا (Tony Jaa) ملاقات می‌کنند و با کمک تای مبارزه با هیولاها و یافتن راه بازگشت به خانه آغاز می‌شود.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مگان گود (Meagan Good)‌ و دیگو بونتا (Diego Boneta) اشاره داشت. فیلم ‘’Monster Hunter’’ در تاریخ ۳۰ دسامبر (۱۰ دی) اکران می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام