دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

شخصیت استارلرد در فیلم ‘’Thor: Love and Thunder’’ حضور دارد

thumbnail

کریس پرت (Chris Pratt) ایفاگر نقش استارلرد در سری فیلم‌های ‘’Guardians of the Galaxy’’ و ‘’Avengers’’، در فیلم چهارم فرنچایز ‘’Thor’’ که تحت عنوان ‘’Love and Thunder’’ شناخته می‌شود، حضور خواهد داشت.

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و علاوه‌بر کریس همسورث (Chris Hemsworth)، ناتالی پرتمن (Natalie Portman) به همراه تسا تامپسن (Tessa hompson) دیگر ستارگان سابق این فرنچایز هستند که در فیلم چهارم به عنوان شخصیت‌های جین فاستر و والکری بازخواهند گشت. ناگفته نماند که کریستین بیل (Christian Bale) بازیگر برنده جایزه اسکار نیز ایفاگر نقش شخصیت منفی این فیلم خواهد بود اما هنوز اطلاعات چندانی از شخصیت وی در این اثر در دسترس نیست.

اگر به خاطر داشته باشید، شخصیت ثور آخرین بار در سفینه متعلق به گروه محافظین کهکشان دیده شده است و تا به امروز شایعه حضور این گروه در فیلم جدید ثور وجود داشته است؛ البته هنوز مشخص نیست که در کنار شخصیت استارلرد، دیگر اعضای گروه محافظین کهکشان نیز در فیلم ‘’Thor: Love and Thunder’’ حضور دارند یا خیر.

نگارش فیلمنامه این فیلم توسط تایکا وایتیتی و جنیفر کیتین رابینسون (Jennifer Kaytin Robinson) انجام شده است و کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس کمپانی مارول، به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد.

این فیلم در تاریخ ۱۱ فبریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام