دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کارگردان فیلم جدید فرنچایز ‘’Transformers’’ مشخص شد

thumbnail

براساس گزارشات منتشر شده، حضور استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr) سازنده فیلم ‘’Creed 2’’، به عنوان کارگردان در فیلم جدید فرنچایز ‘’Transformers’’ تایید شده است.

اولین فیلم از این مجموعه محبوب توسط مایکل بی (Michael Bay)‌ در سال 2007 ساخته شده و پس از آن این فیلم‌ساز به عنوان کارگردان در چندین پروژه دیگر از این فرنچایز حضور یافت. فروش کلی این فرنچایز تا به امروز بیش از ۴ میلیارد دلار بوده است.

با این حال پس از استقبال نه چندان مناسب از فیلم ‘’Transformers: The Last Knight’’، سازندگان تصمیم گرفتند تا با ساخت و انتشار فیلم ‘’Bumblebee’’ در سال ۲۰۱۸ این فرنچایز را مجددا احیا کنند. در اوایل سال ۲۰۲۰ نیز شایعاتی مبنی بر ساخت ریبوت کامل این فرنچایز به گوش می‌رسید که از طریق بیانیه رسمی کمپانی پارامونت پیکچرز تایید شدند و این کمپانی بدون انتشار اطلاعات مشخصی از این پروژه اعلام کرد که طرفداران می‌توانند در سال ۲۰۲۲ شاهد عنوان جدیدی از این مجموعه باشند.

حال امروز براساس گزارشی که وبسایت ددلاین منتشر کرده است، مشخص شد که استیون کیپل جونیور ساخت این فیلم بدون عنوان را برعهده خواهد داشت و فیلمنامه آن توسط جوبی هارولد (Joby Harold) نوشته خواهد شد.

هنوز جزئیات بیشتری از فیلم جدید فرنچایز ‘’Transformers’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام