دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

احتمال ساخت سریال مستقل شخصیت نیگان وجود دارد

thumbnail

جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) یکی از ستارگان محبوب سریال ‘’The Walking Dead’’ به تازگی از احتمال ساخته شدن سریال مستقل شخصیت نیگان خبر داده است.

اگر اتفاقات پیرامون و صحبت‌های صورت گرفته توسط شخصیت نیگان را در این سریال دنبال کرده باشید، مطمئنا متوجه این موضوع شده‌اید که این شخصیت دارای پیشینه داستانی گسترده و پرباری است و با استفاده از سرگذشت وی می‌توان یک اثر تلویزیونی مناسب را برای طرفداران آثار آخرالزمانی و زامبی محور تهیه کرد.

معرفی شخصیت نیگان در سریال ‘’The Walking Dead’’ را می‌توان یکی از مهیج‌ترین سکانس‌های کل این اثر دانست که با ایجاد لحظاتی دلهره‌آور سبب خداحافظی برخی از شخصیت‌های محبوب از داستان سریال شد. خط داستانی شخصیت نیگان در فصل‌های هفتم و هشتم سریال با اتفاقاتی که هم‌اکنون حول این شخصیت را فرا گرفته‌اند، بسیار متفاوت بوده است و شاید به فکر هیچ یک از طرفداران کمیک‌های این فرنچایز خطور نمی‌کرد که روزی این شخصیت به دنبال رستگاری برود!

باوجود تغییرات مختلف خط داستانی شخصیت نیگان در طول سریال مذکور، این شخصیت همچنان به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این اثر میان طرفداران شناخته می‌شود و امروز نیز جفری دین مورگان در شبکه اجتماعی توییتر و در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که در مورد احتمال ساخته شدن سریال مستقل این شخصیت سوال پرسیده بود، مطالب زیر را اذعان داشت.

«باید ببینیم که در آینده چه اتفاقای رخ خواهد داد. از نظر من هیچ دری بسته نیست و احتمال رخ دادن هرچیزی وجود دارد. نیگان، شخصیتی فوق العاده با داستان‌های مختلف است اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در سریال اصلی وجود دارد. فیلمبرداری قسمت‌های زیادی باید انجام شود و در حال حاضر من فقط برای این موارد هیجان زده هستم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
EVILNaSRiNMohammad_Javad آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
EVIL
کاربر

اگ اتفاق بیوفته خیلی جالبه ، مخصوصا این شخصیت
خیلیها ب سریال والکینگ عادت کردن و دیگ اخرشه چ خوب میشه ساخت این اسپین اف بتونه جاشو بگیره

NaSRiN
کاربر

ول کن این سریال نیستن گویا

Mohammad_Javad
کاربر

سریال مستقل دریل نیگان کارل در حالی که دو تا اسپین آف از ترس از مردگان متحرک و مردگان متحرک : آنسوی دنیایی باقی داریم چه جوی گرفته این ها رو؟! 🙂




فیلم های بزودی

کانال تلگرام