دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کارگردان مینی سریال جدید شخصیت دکستر مشخص شد

thumbnail

مطمئنا طرفداران سریال ‘’Dexter’’ این روزها یکی از خوشحال‌ترین طرفداران دنیای تلویزیون هستند چراکه پس از گذشت سال‌ها از پایان یافتن سریال اصلی، در آینده نزدیک مجددا می‌توانند با شخصیت و دنیای سریال محبو‌ب‌شان در قالب یک مینی سریال تجدید دیدار کنند.

همانطور که چندی پیش اعلام شد، در این مینی سریال ده قسمتی مایکل سی. هال (Michael C. Hall) مجددا برای بازی در نقش دکستر بازخواهد گشت و کلاید فیلیپس (Clyde Phillips)‌ همانند تمامی فصل‌های سریال اصلی به عنوان شورانر در این پروژه حضور خواهد داشت.

حال براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است، می‌دانیم مارکوس سیگا (Marcos Siega) که تجربه کارگردانی نه قسمت از سریال اصلی را برعهده داشته است، کارگردان شش قسمت از ده قسمت این مینی سریال خواهد بود. داستان این مینی سریال یک دهه پس از غیب شدن شخصیت دکستر و تجربه زندگی کردن در انزوا جریان دارد اما هنوز اطلاعات چندانی از خط داستانی آن در دسترس نیست.

کلاید فیلیپس به همراه مایکل سی. هال، جان گلدوین (John Goldyn)، سارا کالتن (Sara Colleton) و اسکات رینولدز (Scott Reynolds) تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

علاوه‌بر بازگشت مایکل سی. هال به عنوان دکستر، گمان می‌رود که شخصیت هانا با بازی ایوان استراهاوسکی (Yvonne Strahovski) دیگر شخصیت سریال اصلی خواهد بود که در این مینی سریال بازمی‌گردد چراکه وی در تمام سال‌هایی که از اتمام سریال اصلی می‌گذرد، وظیفه بزرگ کردن پسر دکستر یعنی هریسن را برعهده داشته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
SABA آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
SABA
کاربر

سریال جذابی بود واقعا من خوشحالم که قراره ساخته بشه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام