دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ساخت سریال ‘’The Last of Us’’ به صورت رسمی تایید شد

thumbnail

پس از انتشار دو بازی ویدیویی بسیار موفق از فرنچایز ‘’The Last of Us’’ شایعات مختلفی پیرامون ساخت یک سریال اقتباسی از این مجموعه و انتشار آن از طریق شبکه HBO به گوش می‌رسید که تا به امروز هیچ‌یک از شایعات مذکور از جانب این شبکه تایید یا تکذیب نشده بودند.

با این حال صبح امروز شبکه HBO به صورت رسمی از در دست ساخت قرار گرفتن فصل ابتدایی این سریال خبر داده است و بنابر اعلام این شبکه، سازنده بازی‌های ویدیویی این فرنچایز نیز در پروژه تولید این سریال حضور خواهد داشت.

نیل دراکمن (Neil Druckman)‌ نویسنده و سازنده دو فرنچایز محبوب ‘’Uncharted’’ و ‘’The Last of Us’’ در کنار کریگ مازین (Craig Mazin)‌ سازنده مینی سریال محبوب ‘’Chernobyl’’، به عنوان نویسنده فیلمنامه و تهیه کننده اجرایی در پروژه تولید این سریال اقتباسی حضور دارد.

فرانچسکا اورسی (Francesca Orsi) معاون اجرایی بخش برنامه ریزی شبکه HBO در بیانیه‌ای اذعان داشته است که دیدگاه‌ها و چشم اندازهای نیل دراکمن و کریگ مازین به شدت منحصر به فرد هستند و نتیجه نهایی این پروژه می‌تواند در کنار جذب مخاطبین جدید، نظر طرفداران سرسخت این فرنچایز را نیز به خود جلب کند.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد سریال ‘’The Last of Us’’ در دسترس نیست اما گمان می‌رود که به زودی از ستارگان اصلی آن رونمایی خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام