دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جزئیات جدیدی از فیلم ‘’Black Panther 2’’ منتشر شد

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که باوجود درگذشت ناراحت کننده چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، ایفاگر نقش بلک پنتر در دنیای سینمایی مارول، فیلم ‘’Black Panther 2’’ همچنان پروسه تولید خود را طی خواهد کرد و کمپانی سازنده قصد کنار گذاشتن این پروژه را برای مدتی مدید ندارد.

فیلم اول این مجموعه به موفقیتی بزرگ تبدیل شد و توانست به فروش کلی بیش از یک میلیارد دلار دست یابد؛ همین موضوع سبب شد تا مارول بلافاصله ساخت دنباله آن را تایید کند. پیش از درگذشت چادویک بوزمن، شروع مراحل فیلمبرداری فیلم دوم این مجموعه برای مارچ ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود و حال براساس گزارش منتشر شده توسط هالیوود ریپورتر، اعلام شده است که فیلمبرداری این اثر در جولای ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

در این گزارش همچنین ذکر شده است که مذاکرات با تنک هوئرتا (Tenoch Huerta) ستاره سریال ‘’Narcos: Mexico’’ برای حضور به عنوان یکی از نقش‌های منفی این فیلم آغاز شده است اما هنوز اطلاعاتی از شخصیت احتمالی وی در این فیلم در دسترس نیست.

هنوز مشخص نیست که در فیلم ‘’Black Panther 2’’ کدام یک از بازیگران اصلی فیلم اول این مجموعه بازخواهند گشت چراکه بازگشت هریک از آنها مشخصا نیازمند ثبت قرارداد برای حضور در چندین پروژه از دنیای سینمایی مارول خواهد بود و معلوم نیست که آیا برنامه کاری آنها اجازه ثبت چنین قراردادی را می‌دهد یا خیر.

فیلم ‘’Black Panther 2’’ برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه ریزی شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
alimmohammadiAM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
alimmohammadi
کاربر

سلام اگه بشه چی میشهخههه

AM9
کاربر

والا نمیدونم
چرا محصولات و جلوه های ویژه مارول از دی سی بیشتره ؟/
ولی توی این دو سال از آمازون هم خوشم اومد آفرین بهش !




فیلم های بزودی

کانال تلگرام