دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

گل گادوت به فیلم ‘’Heart of Stone’’ پیوست

thumbnail

گل گادوت (Gal Gadot)‌ ستاره پرکار این روزهای هالیوود که می‌توان نام وی را در پروژه‌های جدید متعددی مشاهده کرد، به فیلم ‘’Heart of Stone’’ پیوسته است.

مشخصا گل گادوت شهرت کنونی خود را مدیون بازی در نقش واندروومن در دنیای سینمایی کمپانی دی‌سی که تحت عنوان دنیای گسترده دی‌سی نیز شناخته می‌شود، است و همانطور که احتمالا دارید، طرفداران می‌توانند برای چهارمین بار شاهد هنرنمایی وی در قالب شخصیت مذکور در فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ باشند.

حال امروز بنابر گزارش تازه منتشر شده توسط وبسایت ددلاین، به نظر می‌رسد که گل گادوت برای حضور در نقش اصلی فیلم ‘’Heart of Stone’’ که به عنوان تلفیقی از دو فرنچایز محبوب ‘’James Bond’’ و ‘’Mission: Impossible’’ معرفی شده، انتخاب شده است.

براساس این گزارش، مذاکرات با تام هارپر (Tom Harper) سازنده فیلم ‘’The Aeronauts’’، برای کارگردانی و ساخت این اثر آغاز شده است و گرگ راکا (Greg Rucka) به همراه آلیسون شرودر (Allison Schroeder) نگارش فیلمنامه این عنوان را برعهده داشته اند. هنوز اطلاعات بیشتری از فیلم ‘’Heart of Stone’’ در دسترس نیست.

در کارنامه کاری گل گادوت سابقه بازی در آثار جاسوسی نظیر فیلم ‘’Keeping Up’’ به کارگردانی جان هم (Jon Hamm) دیده می‌شود. این بازیگر همچنین اخیرا مراحل فیلمبرداری نقش خود در فیلم ‘’Red Notice’’ را به پایان رسانده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام