دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری سریال ‘’Obi-Wan Kenobi’’ از ماه ژانویه آغاز خواهد شد

thumbnail

در میان لیست منتشر شده از آثاری که به زودی ساخت آنها برای انتشار از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز می‌شود، نام سریال مستقل شخصیت محبوب اوبی وان کنوبی با بازی ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) دیده می‌شود که شروع مراحل فیلمبرداری آن برای ماه ژانویه پیش‌رو برنامه ریزی شده است.

ایوان مک‌گرگور در سه گانه دوم فرنچایز ‘’Star Wars’’ و از فیلم ‘’Star Wars: The Phantom Menace’’ محصول سال ۲۰۰۱ تا فیلم ‘’Star Wars: Revenge of the Sith’’ محصول سال ۲۰۰۵ ایفاگر نقش اوبی وان کنوبی بوده است. شایان ذکر است که پیش از مک‌گرگور، سِر الک گینس (Sir Alec Guinness) در بازه‌های زمانی کوتاه مدتی به عنوان اوبی وان کنوبی در سه گانه ابتدایی این فرنچایز حضور یافته است.

بنابر گزارشات منتشر شده، این‌گونه به نظر می‌رسد که سریال مستقل شخصیت اوبی وان کنوبی تحت عنوان ‘’Kenobi’’ از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد و پس از سریال ‘’The Mandalorian’’، دومین سریال ساخته شده بامحوریت دنیای ‘’Star Wars’’ محسوب می‌شود.

هنوز اطلاعاتی چندانی از این سریال در دسترس نیست و تنها شایعاتی در مورد حضور نائومی اسکات (Naomi Scott) در این اثر به گوش می‌رسد که تا به این لحظه تایید یا تکذیب نشده است.

فیلمبرداری سریال ‘’Kenobi’’ در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۵ دی ۱۳۹۹) در شهرهای بوستون و لندن آغاز خواهد شد اما هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار آن اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام