دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اکران فیلم ‘’Monster Hunter’’ در سینماهای کشور چین متوقف شد

thumbnail

براساس گزارشات تازه منتشر شده، به دنبال شروع اکران موفقیت آمیز فیلم ‘’Monster Hunter’’ در سینماهای کشور چین، اکران این اثر در کشور مذکور به دلیل شوخی صورت گرفته در یکی از سکانس‌های آن که به گمان بسیاری از افراد یک حرکت نژاد پرستانه بوده، متوقف شده است.

پل دابلیو. اس. اندرسن (Paul W. S. Anderson) نگارش فیلمنامه و کارگردانی این فیلم که با اقتباس از یک بازی ویدیویی به همین نام و محصول کمپانی ژاپنی کپکام ساخته شده را برعهده داشته است و میلا یوویچ (Milla Jovovich) به عنوان شخصیت اصلی این اثر یعنی کاپیتان آرتمیس به ایفای نقش پرداخته است.

داستان این فیلم ماجراجویی جدید یک گروه نظامی ویژه به رهبری کاپیتان ناتالی آرتمیس را دنبال می‌کند که با عبور از یک پورتال وارد دنیایی ناشناخته و مملو از هیولای عظیم الجثه می‌شوند و می‌بایست راه بازگشت به خانه را با کمک شخصیت تای با بازی تونی جا (Tony Jaa) پیدا کنند.

یکی از شعارهای نژادپرستانه‌ای که در مقابل کشورهای آسیایی شرقی وجود دارد، شعار ‘’Chinese, Japanese, Dirty Knees’’ است و در جریان فیلم ‘’Monster Hunter’’ هنگامی که یکی از شخصیت‌های این اثر عبارت ‘’What Kind of Knees are These’’ را بیان می‌کند، شخصیت مخاطب در پاسخ به وی عبارت ‘’Chi-Knees!’’ را می‌گوید که این موضوع سبب شکایت بسیاری از مخاطبین حاضر در کشور چین و توقف اکران این اثر شده است.

هنوز مشخص نیست که آیا نسخه‌ جدید این فیلم که بخش مربوط به شوخی صورت گرفته از آن حذف خواهد شد، مجددا روانه سالن‌های سینمای کشور چین می‌شود یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام