دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

حضور احتمالی بن افلک در فیلم ‘’The Tender Bar’’

thumbnail

براساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت ددلاین، مذاکرات با بن افلک (Ben Affleck) برای بازی در فیلم جدید جرج کلونی (George Clonney) تحت عنوان ‘’The Tender Bar’’ آغاز شده است.

این فیلم براساس کتاب پرفروش ج.آر مورینجر (J.R Moehringer) ساخته می‌شود و آمازون استودیوز امتیاز ساخت و انتشار آن را در دست دارد. داستان این فیلم روی تلاش‌های مورینجر برای یافتن پدر خود در میان اشخاصی که درون بار عموی وی به عنوان مشتری حضور دارند، جریان خواهد داشت.

با در نظر نگرفتن فیلم ‘’Suburbicon’’ که مت دیمون (Matt Damon)‌ در قالب نقش اصلی داستان آن به ایفای نقش پرداخته بود، جرج کلونی در سایر آثاری که کارگردانی آنها را برعهده داشته، به عنوان بازیگر نیز حضور یافته است اما هنوز مشخص نیست که آیا وی در فیلم ‘’The Tender Bar’’ نیز در مقابل دوربین قرار خواهد گرفت یا خیر.

ویلیام موناهان (William Monahan) نویسنده فیلم ‘’The Departed’’ نگارش فیلمنامه اقتباسی این اثر را برعهده خواهد داشت و تیم سه نفره جرج کلونی، گرانت هزلوف (Grant Heslov) و تد هوپ (Ted Hope) تهیه کنندگان این پروژه محسوب می‌شوند.

جرج کلونی و بن افلک پیش از این در جریان پروژه فیلم ‘’Argo’’ که موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم شد، با یک‌دیگر همکاری داشته‌اند. دیگر اثر جدید جرج کلونی تحت عنوان ‘’The Midnight Sky’’ شاخته می‌شود و فلیسیتی جونز (Felicity Jones) ستاره اصلی آن خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام