دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جیانکارلو اسپوزیتو خواهان ساخت سریال مستقل شخصیت گاس فرینگ است

thumbnail

جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) که بیشتر برای بازی در قالب شخصیت گاس فرینگ در سریال پرطرفدار ‘’Breaking Bad’’ شناخته می‌شود، به تازگی از تمایل شخصی‌اش برای ساخت سریال مستقل این شخصیت خبر داده است.

وی این روزها به دلیل بازی در سریال ‘’The Mandalorian’’ و حضور در نقش شخصیت ماف گیدین، طرفدارن بسیار زیادی را کسب کرده است و این احتمال وجود دارد که شبکه AMC نیز از این محبوبیت استفاده کند.

شخصیت گاس فرینگ برای اولین بار در جریان فصل سوم سریال ‘’Breaking Bad’’ به مخاطبین معرفی شد و خیلی زود توانست به یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای تلویزیون بدل شود.

حال در مصاحبه جدید جیانکارلو اسپوزیتو با وبسایت Esquire، وی ضمن ابراز علاقه‌ شخصی‌اش به ساخته شدن اسپین آف رسمی شخصیت ماف گیدین، به تمایلش برای ساخت یک پیش درآمد از سریال ‘’Breaking Bad’’ بامحوریت شخصیت گاس فرینگ اشاره داشته است.

«من این خط داستانی را همواره در ذهنم داشته‌ام. گاس فرینگ یک شخصیت نظامی و دارای نظم درونی خاصی است. او می‌توانست درون ارتش باقی بماند و به یک شخصیت دولتی بالا رتبه تبدیل شود اما وی مسیر دیگری را برای زندگی‌اش انتخاب کرد تا بتواند به یک قدرت واقعی دست یابد. این چیزی است که او انتخاب کرده است و خب به تصویر کشیدن مسیر اصلی ترین انتخاب وی مشخصا ارزش به تصویر کشیده شدن را دارد.»

سریال ‘’Better Call Saul’’ دیگر اسپین آف سریال ‘’Breaking Bad’’ است که مراحل تولید فصل پایانی آن در اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام