دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ساخت دنباله فیلم ‘’The Exorcist’’ تایید شد

thumbnail

کمپانی بلوم هاوس به تازگی از ساخت دنباله فیلم ‘’The Exorcist’’ خبر داده است و این‌گونه به نظر می‌رسد دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) که هم‌اکنون مشغول ساخت سه گانه جدید فرنچایز ‘’Halloween’’ برای کمپانی مذکور است، کارگردانی این دنباله را برعهده خواهد داشت.

جیسون بلوم (Jason Blum) به همراه جیمز رابینسون (James Robinson) و دیوید رابینسون (David Robinson) تهیه کنندگان این پروژه هستند. وبسایت ددلاین نیز چندی پیش در قالب یک شایعه به اکران دنباله فیلم ‘’The Exorcist’’ در سال ۲۰۲۱ اشاره کرده بود که احتمالا باوجود مشکلات ناشی از ویروس COVID-19، این موضوع تاحدودی بعید به نظر می‌رسد.

فیلم ‘’The Exorcist’’ در سال ۱۹۷۳ و به کارگردانی ویلیام فریدکین (William Friedkin) منتشر شد و ستارگانی نظیر لیندا بلیر (Linda Blair)، الن برستین (Ellen Burstyn) و جیسون میلر (Jason Miller)‌ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند و توانست به فروش کلی ۵۲۰ میلیون دلار دست یابد.

فیلم جدید مایکل گوردون گرین که دومین عنوان از سه گانه ‘’Halloween’’ به شمار می‌رود و تحت عنوان ‘’Halloween Kills’’ شناخته می‌شود، در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. در کارنامه کاری وی همچنین ساخت فیلم ‘’Stronger’’ با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) دیده می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
M3hdi_kaShakiba13 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
M3hdi_ka
کاربر

میشه به Blumhouse امیدوار بود، هرچند بیشتر فیلمای ترسناکش متوسط هستند، اما چندین عنوان خیلی خوب مثل Get Out و Sinister هم تو کارنامه‌اش داره.

Shakiba13
کاربر

سریالش که در ادامه ی همین فیلم بود به نظر من قشنگ بود و خوب ساختن ولی حیف که دیگه کنسل شد!
امیدوارم این فیلم جدید به همون اندازه خوب و جذاب باشه…




فیلم های بزودی

کانال تلگرام