دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال ‘’His Dark Materials’’ برای فصل سوم و پایانی تمدید شد

thumbnail

براساس اعلام مشترک دو شبکه HBO و BBC One، سریال ‘’His Dark Materials’’ برای فصل سوم و پایانی تمدید شده است.

این سریال که براساس سری رمان‌های نوشته شده توسط فیلیپ پولمن (Philip Pullman) ساخته شده است، دنیایی را به تصویر می‌کشد که در آن هریک از انسان‌ها با همراهانی حیوان مانند که مظهری برای روح آنها به شمار می‌روند، دیده می‌شوند. فصل اول این سریال در نوامبر ۲۰۱۹ از طریق هر دو شبکه مذکور منتشر شده است و پیش از پایان یافتن فصل اول آن، برای فصل دوم نیز تمدید شد که در نوامبر ۲۰۲۰ در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

حال امروز به صورت رسمی ساخت فصل سوم سریال ‘’His Dark Materials’’ تاییده شده است؛ با این وجود این فصل، فصل پایانی این سریال خواهد بود. براساس اطلاعات موجود می‌دانیم که اتفاقات فصل سوم نیز به ادامه ماجراجویی‌های شخصیت لایرا با بازی دافنه کین (Dafne Keen) می‌پردازد و فیلمنامه آن با اقتباس از رمان ‘’The Amber Spyglass’’، سومین رمان از سه‌گانه فیلیپ پولمن نوشته می‌شود.

در فصل سوم این سریال برخی از بازیگران دو فصل پیشین نظیر دافنه کین، امیر ویلسون (Amir Wilson)، روث ویلسون (Ruth Wilson) و جیمز مک‌آوی (James McAvoy) بازخواهند گشت.

هنوز مشخص نیست که مراحل تولید فصل سوم سریال ‘’His Dark Materials’’ از چه زمانی آغاز می‌شود اما باتوجه به وضعیت کنونی جهان و پیشرفت ویروس COVID-19 در مناطق مختلف، انتظار می‌رود که طرفداران این سریال می‌بایست مدت زمان زیادی بیشتری را در انتظار بمانند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام