دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان اکران فیلم ‘’Furiosa’’ مشخص شد

thumbnail

کمپانی وارنر برادرز به تازگی از انتشار فیلم مورد انتظار ‘’Furiosa’’ که پیش درآمدی برای فیلم ‘’Mad Max: Fury Road’’ به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) خبر داده است.

جورج میلر (George Miller) کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت و در جریان آن آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) ایفاگر نقش شخصیت فیوریوسا است؛ اگر به خاطر داشته باشید، در فیلم ‘’Mad Max: Fury Road’’ شارلیز ترون (Charlize Theron) در قالب این شخصیت حضور یافته بود.

براساس گزارشات موجود می‌دانیم که کریس همسورث (Chris Hemsworth) و یحیی ابدول متین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) دیگر ستارگان این فیلم هستند. همچنین انتظار می‌رود که به زودی یک بازیگر خردسال در رده سنی ۷ تا ۱۰ سال نیز برای به تصویر کشیدن دوران کودکی شخصیت فیوریوسا انتخاب شود.

فیلمنامه این فیلم توسط جرج میلر و نیکو لادوریش (Niko Lathouris)‌ نوشته شده است؛ داستان این عنوان به پیشینه شخصیت فیوریوسا ‌می‌پردازد و مخاطبین را با مسیر طی شده توسط وی تا لحظه آشنایی با شخصیت مکس در فیلم اصلی آشنا می‌کند.

گفتنی است که هنوز اطلاعاتی در مورد حضور شخصیت محبوب مکس در این فیلم منتشر نشده و حضور وی در داستان این اثر بیشتر در حد شایعه است. اطلاعات بیشتری از فیلم ‘’Furiosa’’ در دسترس نیست.

فیلم ‘’Mad Max: Fury Road’’ در سال ۲۰۱۵ توانست به فروش کلی ۳۷۵ میلیون دلار دست یابد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
SolitaryAM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Solitary
کاربر

از این دختر متنفرم
Charlize Theron کجا این کجا

AM9
کاربر

Mad Max: Fury Road’ به شدت فیلم خفنی بود
اکشن خیلی عالی داشت
به شدت منتظر فیلم Furiosa هستم




فیلم های بزودی

کانال تلگرام