دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

پتی جنکینز جزئیات جدیدی را از فیلم ‘’Cleopatra’’ منتشر کرد

thumbnail

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، فیلم مورد انتظار ‘’Wonder Woman 1984’’ به کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkin) مطابق برنامه ریزی صورت گرفته توسط کمپانی وارنر برادرز در روز کریسمس از طریق سالن‌‌های سینما و سرویس استریم HBO Max در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

پتی جنکینز یکی از کارگردان‌های زن مطرح این روزهای هالیوود است که با فرنچایز ‘’Wonder Woman’’ بیشتر از هرزمانی به مخاطبین معرفی شد و حال در مصاحبه‌ جدید خود با وبسایت کولایدر، اطلاعات تازه‌ای را در مورد فیلم ‘’Cleopatra’’ که ساخت آن چندی پیش به صورت رسمی تایید شده، منتشر کرده است. بخشی از گفته‌های این کارگردان به شرح زیر است:

«من فکر می‌‌کنم که تاریخچه‌ طولانی‌ای را در خلق یا به تصویر کشیدن شخصیت‌های پیچیده دارا هستم، برای مثال در جریان فیلم ‘’Monster’’ شما می‌توانید که یک داستان را روایت کنید و هنگامی که از دید یکی از شخصیت‌ها داستان روایت شده را مشاهده می‌کنید، آن داستان برای‌تان جالب و جذاب می‌شود. من امیدوارم که در فرنچایز ‘’Wonder Woman’’ نیز همین کار را انجام داده باشم. بنابراین استفاده از چنین روشی برای بیان داستان یکی از مطرح‌ترین زن‌های تاریخ، مشخصا می‌تواند جذاب باشد. گل گادوت برای اولین بار ایده ساخت این فیلم را با من درمیان گذاشت و من برای وجود احتمال ساخت آن بسیار هیجان زده بودم.»

شخصیت کلئوپاترا در جریان چندین اثر مختلف به تصویر کشیده است که از میان آنها می‌توان به فیلم ‘’Cleopatra’’، محصول سال ۱۹۶۳ با بازی الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) و ریچارد برتون (Richard Burton) اشاره کرد.

براساس گزارشات موجود، می‌دانیم که گل گادوت (Gal Gadot) ستاره اصلی فیلم ‘’Cleopatra’’ خواهد بود و لیتا کالوگریدیس (Laeta Kalogridis) نگارش فیلمنامه آن را برعهده دارد. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
habib20 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
habib20
کاربر

توهین؟!!

habib20
کاربر

نظر این کاربری که از اعتماد به نفس بالای خانم کارگردان آزرده شده مَنو به یاد یِه حکایتی از تاریخ ادبیات پُربار خودمون انداخت : یه روزی دو نفر با هم داشتن درباره آرزوهاشون صحبت می کردن. اولی می گه ای کاش من یه گله گوسفند داشتم و … دومی می گه ای کاش من هم یه گله گرگ داشتم و اونا همه گوسفنداتو می خوردن. کارشون بالا می گیره و به مجادله با صدای بلند می کَشِه. یکی که با یِه کوزه پُرِ شیر داشت از اون وَرا می گذشت سروصدای اینا رو می شنُفه و وقتی از جریان… مشاهده بیشتر »




فیلم های بزودی

کانال تلگرام