دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

از پوسترهای جدید سریال ‘’WandaVision’’ رونمایی شد

thumbnail

پس از گذشت یک سال از عدم عرضه آثار مختلف با محوریت شخصیت‌های مارول، سرانجام در سال ۲۰۲۱ طرفداران این کمپانی می‌توانند به صورت پیوسته به تماشا سریال‌ها و آثار سینمایی مختلف از جهان مارول بپردازند.

سریال ‘’WandaVision’’ اولین محصول سریالی مشترک میان سرویس استریم دیزنی پلاس و مارول به شمار می‌رود که در جریان آن الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و پل بتانی (Paul Bettany) در قالب شخصیت‌های اسکارلت ویچ و ویژن بازمی‌گردند و برخلاف سایر فیلم‌های مارول که این دو شخصیت نقش جانبی‌ای را ایفا می‌کردند، همانطور که از نام این سریال نیز مشخص است، هسته اصلی داستان این اثر روی شخصیت‌های مذکور متمرکز خواهد بود.

پوسترهای جدید از شخصیت‌های سریال ‘’WandaVision’’ در حالی امروز منتشر شده‌اند که تنها دو هفته دیگر این اثر در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد. گفتنی است که در جریان هفته گذشته نیز تیزر تریلر جدید این عنوان به صورت آنلاین منتشر شد، با این حال اطلاعات چندانی از طریق آن در اختیار طرفداران قرار نمی‌گرفت.

کت دنینگز (Kat Dennings) به عنوان دارسی، تیونا پاریس (Teyonah Parris) به عنوان مونیکا رامبو و کاترین هان (Kathryn Hahn) به عنوان اگنس دیگر ستارگان این سریال هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
esmaaiel آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ESMAAIEL
کاربر

خب پوستر با کیفیت میزاشتین.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام