دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

از فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ تنها یک صحنه حذف شده است

thumbnail

بنابر اعلام پتی جنکینز (Patty Jenkins) از ۹مین عنوان سری فیلم‌های DCEU و دنباله فیلم ‘’Wonder Woman’’ تنها یک صحنه حدودا ده دقیقه‌ای حذف شده است و نسخه Director’s Cut این فیلم با نسخه اصلی آن تفاوت چندانی را نخواهد داشت.

فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ در روز کریسمس از طریق سرویس استریم HBO Max و سالن‌های سینما در دسترس مخاطبین قرار گرفته و تا به این لحظه میزان فروش آن در مارکت سینما کشورهای مختلف از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. در جریان این عنوان، همانند فیلم اول گل گادوت (Gal Gadot) در قالب شخصیت واندروومن حضور یافته و پتی جنکینز به عنوان کارگردان در پشت دوربین قرار گرفته است.

این دنباله همچنین توانسته به رکورد بیشترین میزان استریم یک فیلم سینمایی روی سرویس‌های استریم مختلف در سال ۲۰۲۰ دست یابد و موفقیت این فیلم باعث شده است که کمپانی وارنر برادرز بالافاصله ساخت فیلم سوم و پایانی این فرنچایز را اعلام کند. در جریان فیلم سوم گل گادوت و پتی جنکینز مجددا بازخواهند گشت اما هنوز مشخص نیست که آیا شاهد بازگشت شخصیت منفی مکس لرد با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) خواهیم بود یا خیر.

حال امروز در مصاحبه جدید پتی جنکینز با وبسایت کولایدر و در پاسخ به این سوال که آیا نسخه Director’s Cut فیلم ‘’Wonder Woman 1984’’ عرضه می‌شود، این کارگردان اعلام کرده است که تمام حذفیات این فیلم در حدود ده دقیقه و متعلق به یک صحنه است، بنابراین نسخه Director’s Cut با نسخه اصلی آن تفاوت چندانی را نخواهد داشت و احتمال عرضه آن نیز بسیار پایین است.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد فیلم سوم فرنچایز ‘’Wonder Woman’’ منتشر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام