دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جودی ویتاکر از سریال ‘’Doctor Who’’ جدا خواهد شد

thumbnail

بنابر گزارشات منتشر شد، به نظر می‌رسد که جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) پس از فصل ۱۳م سریال ‘’Doctor Who’’ که هم‌اکنون مراحل فیلمبرداری آن در بریتانیا در حال انجام است، از این سریال جدا خواهد شد.

در سال ۲۰۱۷ شبکه BBC اعلام کرد که قصد دارد تحولی بزرگ را در روند سریال ‘’Doctor Who’’ ایجاد و برخلاف تمامی فصول گذشته این اثر، از یک بازیگر زن برای حضور در نقش اصلی این سریال استفاده کند. به دنبال این اتفاق جودی ویتاکر به عنوان اولین بازیگر زن در تاریخ سریال مذکور که در قالب شخصیت دکتر هو حضور یافته است، انتخاب شد.

با این وجود حضور جودی ویتاکر در این نقش، از زمان تایید شدن این موضوع همواره بحث برانگیز بوده است و بسیاری از طرفداران قدیمی این سریال نسبت به تصمیم جدید شبکه سازنده اعتراض کردند.

حال براساس گزارش تازه منتشر شده توسط The Daily Mirror، دوران فعالیت جودی ویتاکر به عنوان ۱۳مین دکتر به پایان رسیده و این بازیگر پس از انتشار فصل ۱۳م سریال ‘’Doctor Who’’، از حضور مجدد در این عنوان اجتناب خواهد کرد.

نکته جالب در مورد این گزارش، این است که بلافاصله پس از انتشار خبر جدایی جودی ویتاکر از سریال ‘’Doctor Who’’، این موضوع توسط برخی خبرگذاری‌های حاضر در بریتانیا تکذیب شده است و هنوز مشخص نیست که کدم یک از این گزارش‌ها دارای صحت و اعتبار هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام