دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازیگر نقش منفی دنباله سریال ‘’Dexter’’ مشخص شد

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که روند تولید دنباله سریال ‘’Dexter’’ که طی ماه‌های گذشته به عنوان یک مینی سریال مجزا معرفی شد، به خوبی در حال پیشرفت است.

در ماه اکتبر ۲۰۲۰، شبکه شوتایم برای اولین بار از بازگشت این سریال خبر داد و براساس اعلام این شبکه، دنباله جدید این سریال محبوب تنها ۱۰ قسمت خواهد داشت که در جریان آن مایکل سی. هال (Michael C. Hall) مجددا در قالب شخصیت دکستر بازمی‌گردد.

سریال اصلی در طی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ و در قالب هشت فصل در دسترس مخاطبین قرار گرفت و توانست طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. مارکوس سیگا (Marcos Siega) کارگردانی تمامی قسمت‌های این مینی سریال را برعهده دارد و در کنار مایکل سی. هال به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور یافته است.

حال براساس گزارش تازه منتشر شده توسط The Wrap، می‌دانیم که کلانسی براون (Clancy Brown) به این اثر پیوسته است و در قالب شخصیت کرت کالدول که شخصیت منفی این مینی سریال محسوب می‌شود، حضور می‌یابد.

هنوز مشخص نیست که در کنار مایکل سی. هال و کلانسی براون چه اشخاص دیگری در این مینی سریال حضور خواهند یافت؛ ناگفته نماند که شبکه شوتایم تا به امروز تاریخ مشخصی را برای انتشار این عنوان اعلام نکرده است و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از این پروژه بمانیم.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
m.rezapourahvazsun@gmail.comlomotek آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
m.rezapour
کاربر

متاسفانه دکستر کاری با من کرد که از هیچ سریالی لذت نمیبرم . بیصبرانه منتظرم ….

Sun
کاربر

بهترین سریالی که تاحالا بین تمام سریالها دیدم بیصبرانه منتظرم

Marc
کاربر

مورد انتظار ترین سریال امسال




فیلم های بزودی

کانال تلگرام